نسخه چاپی

طرح نظام سلامت گام مثبتی در حوزه درمان

رئیس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با مثبت ارزیابی كردن اجرای طرح نظام سلامت در سراسر كشور، گفت: تاكید رئیس جمهور و وزیر بهداشت بر اجرای درست و دقیق این طرح، تضمینی برای رفع معضلات حوزه سلامت است.

به گزارش نما، حسین‌علی شهریاری در گفت وگو با خانه ملت، با یادآوری اجرای طرح نظام سلامت در کشور،‌ افزود: بدون‌شک خواسته تمام مردم رفع مشکلات حوزه سلامت بوده و بدیهی است که هر اقدامی درچارچوب قانون و درجهت ارتقای سلامت مردم انجام شود مورد تایید کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز واقع خواهد شد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر حمایت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از اجرای طرح نظام سلامت در سراسر کشور، ادامه داد: به طور حتم در این راستا از هیچ کمکی فروگذار نخواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات بیمارستان‌های دولتی با اجرای طرح نظام سلامت رفع خواهد شد، تاکید کرد: در همه جای دنیا زمانی که رئیس دولت وارد گود شده و طرحی را تضمین دهد بدون‌شک مشکلات نیز کاهش می‌یابد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: اکنون هم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هم معاونان وی اصرار بر اجرای کامل دستورات رئیس جمهور را دارند که این مهم نوید رفع معضلات در حوزه سلامت را می‌دهد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید انتظار داشت مشکلات حوزه درمان با اجرای طرح نظام سلامت یک‌شبه رفع شود، گفت: اجرای کامل این طرح نیاز به زمان دارد؛ بدون‌شک نمی‌توان به سرعت متخصص را به مناطق محروم فرستاد یا مشکلات دارویی و تجهیزات پزشکی در این شهرها را یک‌روزه رفع کرد لذا مردم باید صبور باشند تا به تدریج شاهد کاهش معضلات این حوزه باشیم.

۱۳۹۳/۲/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...