نسخه چاپی

راهبردهای آمریكا علیه ایران از نظر سردار سپاه

معاون هماهنگ‌كننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: تضعیف سپاه، بسیج و نهادهای امنیتی از راهبردهای آمریكا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سردار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، گفت: به طور قطع پیروزی انقلاب اسلامی فصل جدیدی از تاریخ اسلام و شیعه را در جهان امروز گشود که به واسطه این اتفاق شاهد تحولات شگرفی در سطح منطقه و بین‌الملل هستیم.

وی تصریح کرد: در مقطع کنونی نیز نظریه‌پردازان و سیاست‌مداران غربی اذعان دارند، مادامی که ولایت‌فقیه در ایران بر دل‌ها حکومت می‌کند نمی‌توان خدشه‌ای به این نظام و انقلاب وارد کرد.

سردار سپهر ضمن اشاره به راهبردهای آمریکا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی، گفت: در میان این راهبردها که موضوع فناوری هسته‌ای و حقوق بشر از جمله مستمسک‌های غرب در برابر نظام جمهوری اسلامی است، تضعیف سپاه، بسیج و نهادهای امنیتی از اهمیت ویژه‌ای نزد آنان برخوردار است.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران مهمترین و تاثیرگذارترین راهبرد در مقابله با توطئه دشمنان را بصیرت‌افزایی عنوان و تصریح کرد: سپاه به عنوان مهمترین حافظ انقلاب اسلامی باید در صف اول بصیرت‌افزایی نافذ جامعه قرار گیرد.

۱۳۹۳/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...