نسخه چاپی

در همه جای دنیا چرخه مربیان محدود است!

كریمی: از 5 تیم پیشنهاد دارم

كارشناس فوتبال گفت: از سه تیم لیگ برتری و 2 تیم دسته اولی برای سرمربیگری در فصل آینده پیشنهاد دارم.

به گزارش نما به نقل از فارس: فیروز کریمی در حاشیه مراسم دانش‌افزایی مربیان برتر فوتبال در خصوص تاخیرش در این مراسم اظهار داشت:من ساعت 10 صبح متوجه برگزاری این کلاس شدم. می‌توانید این موضوع را از کسانی که اطلاع رسانی کردند بپرسید.

وی در مورد اینکه مربیان در چرخه لیگ محدود هستند، تاکید کرد: غیر از این هم نیست. یک مربی نمی‌تواند از تاید بیرون بیاید. در همه دنیا همین گونه است در طول یک فصل چند مربی جدید مگر معرفی می‌شود؟ یک سرمربی با 42 سال سن به توانایی تجربه‌اش اضافه می‌شود و چیزی از او کسر نمی‌شود.

این کارشناس خاطرنشان کرد: مربیان تازه کار باید از رده‌های پایه شروع کنند که این موضوع در فوتبال ایران وجود ندارد. برخی مربیان یک شبه روی نیمکت می‌نشینند آنهم به دلیل اینکه بازیکن مطرحی بودند. آن چیزی که دیدن مربیان مختلف به افراد کمک می‌کند با برگزاری چنین کلاس‌هایی به هیچ عنوان قابل قیاس نیست.

کریمی با اشاره به اینکه مکتب بزرگ پاس مربیان زیادی به فوتبال ایران معرفی کرده، گفت: بیشتر مربیان لیگ ما در مکتب پاس بودند که خود من کوچکترین آنها هستم. این مکتب با جابجایی از شهرستان دیگر از بین نمی‌رود. مربیان بزرگی به فوتبال ایران معرفی کرده و مهم خود مکتب است نه اینکه به شهرستان دیگری رفته باشد.

وی در مورد اینکه آیا برای فصل آینده پیشنهاد سرمربیگری دارد یا خیر، گفت: من به ذوب‌آهن برنامه داده بودم و مثل اینکه برنامه دیگران مورد تائید آنها بوده است. در حال حاضر هم از سه تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ دسته اول پیشنهاد دارم که باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

۱۳۹۳/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...