نسخه چاپی

اشك جباری را در می‌آوردیم!

مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینكه هیچكس نمی تواند برای استقلال مشكل درست كند به اتفاقات روزهای اخیر تمرینات آبی پوشان اشاره كرد و گفت: هر چند مجتبی جباری مثل پسر من است اما به خاطر رفتاری كه داشته از طریق كمیته انضباطی با او برخورد خواهیم كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده عصر یکشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: مطمئن باشید هیچکس نمی تواند استقلال را بهم بریزد. ما تیم بزرگی داریم و همه تلاش می کنیم تا در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسیم. اتفاقاتی هم که افتاد را بزودی حل می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که بالاخره تکلیف مجتبی جباری چه می شود گفت: ما در باشگاه استقلال هم تنبیه داریم و هم تشویق. جباری مرتکب خطایی شده که ما هم او را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده ایم و قطعا او را تنبیه خواهیم کرد. اما اینکه انتظار داشته باشید او را از باشگاه بیرون کنیم منطقی نیست چرا که جباری سرمایه باشگاه است و هواداران می خواهند که او در این تیم باشد.

علی فتح الله زاده با بیان اینکه جباری مثل پسر من است اما او را تنبیه خواهیم کرد خاطرنشان ساخت: برخلاف اینکه عنوان کرده بودند بازیکنان استقلال در تمرینات شرکت نخواهند کرد دیدید که امروز همه به محل تمرینات آمده اند و مشکلی هم نیست. من همه جا هستم و همیسه پاسخگوی بازیکنان و خبرنگاران بوده ام. مثل برخی مدیران هم نیستم که پنهان شوم. می آیم و به هر سوال و درخواستی که باشد پاسخ می دهم.

مدیر عامل باشگاه استقلال از خبرنگاران خواست نکات مثبت کمپ استقلال را هم ببینند و اضافه کرد: ما می خواهیم به باشگاه استقلال آرامش بدهیم اما ظاهرا آرامش برای ما حرام است. الان شما کمپ را ببینید که چقدر برای آماده سازی آن کار شده است اما برخی ها عنوان می کنند که این کمپ برای استقلال نیست. اگر برای استقلال نیست ما الان اینجا چکار می کنیم؟

وی افزود: قطعا در پایان فصل فهرستی از میزان جریمه بازیکنان استقلال را در اختیار خبرنگاران قرار خواهیم داد تا همه متوجه شوند چه اتفاقاتی در باشگاه رخ داده است. وقتی یکی به شما سیلی می زند که شما او را نمی کشید. فقط می توانید یک سیلی به او بزنید. ما در این باشگاه آیین نامه انضباطی داریم و هر کس مرتکب خطایی شود طبق این آیین نامهم با او برخورد خواهیم کرد.

علی فتح الله زاده در ادامه بر تنبیه مجتبی جباری تاکید کرد و گفت: همانطور که گفتم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با او برخورد خواهد کرد و ما هم او را تنبیه می کنیم اما نمی خواهیم او را فنا کنیم. جباری نباید اشک هواداران را در بیاورد اما ما با تنبیهاتی که در نظر می گیریم اشک جباری را در خواهیم آورد.

وی به درگیری یکی از لیدرهای استقلال با یک خبرنگار اشاره کرد و گفت: احترام همه خبرنگاران بر ما واجب است چرا که من یک رسانه ای هستم و اجازه نمی دهم به خبرنگاران بی احترامی شود. شما آن لیدر را نشان من بدهید تا با او برخورد کنم!

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد اظهار نظر میشائیل هنکه که با یک روزنامه آلمانی مطرح و اعلام کرده بود فصل آینده در استقلال نمی ماند گفت: استقلال ستاره کهکشانی ورزش آسیاست و همه می خواهند به این تیم بیایند. در این مورد هم هنوز صحبتی با هنکه نکرده ام.

۱۳۹۱/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...