نسخه چاپی

سردار نقدی در همایش قرارگاه شهید فهمیده:

سالگرد ارتحال حضرت امام آزمایشی برای دستگاه‌های فرهنگی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینكه سالگرد ارتحال حضرت امام دوره‌ای برای بازپرداخت آرمان‌ها و افكار امام است، اظهار داشت: سالگرد ارتحال امام آزمایشی برای دستگاه‌های فرهنگی است زیرا آنها در اینجا مورد آزمون قرار می‌گیرند.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش قرارگاه شهید فهمیده با بیان اینکه امام راحل یک شخصیت کم‌نظیر است که با تکیه و ارتباط با خدا توانست محل نزول رحمت الهی باشد و مثل پیامبران حیات معنوی- الهی را انتشار دهد، اظهار داشت: افکار امام روح انقلاب اسلامی است همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب اسلامی ما بدون نام امام بی‌شناسنامه است و اساسا انقلاب اسلامی بدون نام به افکار و حتی آرمان‌های امام بدون هویت است.

نقدی ادامه داد: امام راحل شناسنامه و هویت انقلاب ماست، آرمان‌های او ارزش‌های جاودانه انقلاب محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد: بسیاری از افراد در بیان معارف امام کوتاهی می‌کنند، در تبلیغ آرمان‌ها و افکار امام کاستی می‌کنیم و نارسایی امروز ما در عرصه فرهنگی ناشی از همین بیگانگی با افکار امام است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت‌: متأسفانه بعضی از کسانی که باید به عنوان مبلغین و ناشرین افکار امام باشند امروز به این جمله بسنده می‌کنند که سخنان امام مربوط به دوره زمانی خودش است و باید آنها را به روز کرد و با این حرف از مسئولیت‌شان شانه خالی می‌کنند و به جای ترویج افکار امام به بیگانگان میدان می‌دهند.

نقدی ادامه داد: اگر هر کدام از سخنان امام در دوره‌های مختلف تاریخی مربوط به یک زمان و مقطع خاص باشد، کسی نمی‌تواند این موضوع را انکار کند که وصیت‌نامه امام برای حال و آینده است و بلکه متعلق به همه نسل‌هاست.

وی افزود: این دوره دوره‌ای است که باید یکبار دیگر وصیت‌نامه امام را بالای دست بگیریم و آن را با صدای رسا تبلیغ کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نباید سالگرد ارتحال امام مثل یک مراسم عزاداری سنتی برگزار شود گفت: سالگرد ارتحال امام دوره‌ای است برای بازپرداخت آرمان‌ها و افکار امام است و آزمایشگاهی نیز برای دستگاه‌های فرهنگی محسوب می‌شود زیرا آنها در اینجا مورد آزمون قرار می‌گیرند که آیا به آرمان‌ها و مواضع امام وفادار هستند یا فقط به عکس و تشریفات و اهدای گل بسنده می‌کنند.

نقدی تاکید کرد: کوتاهی و سستی در تبلیغ و اجرای آرمان‌های امام خیانت به شهدا، جانبازان و ملت بزرگ ایران است.

وی اولین و بالاترین آرمان امام پس از اصل اسلام را وحدت‌کلمه دانست و گفت: اجتماع 14 خرداد باید به وحدت کلمه تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تاکید کرد: اسلام بدون مبارزه با استکبار یک اسلام من‌درآوردی و بی‌هویت است.

۱۳۹۳/۲/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...