نسخه چاپی

رد پیشنهاد وزارت از سوی پرسپولیسی‌ها؛

رحیمی خرج كردن از خزانه دولت را نپذیرفت!

با اینكه مدت قابل توجهی از انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل سرخ‌ها می‌گذرد، اما هنوز هیچ اتفاق و تصمیم خاصی برای سر و سامان بخشیدن به وضعیت این تیم گرفته نشده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکی از معضلاتی که این روزها گریبان سرخپوشان را گرفته، بلوکه شدن جلسات این باشگاه است که مانع از واریز و آزاد شدن پول پرسپولیسی‌ها شده و به همین جهت رحیمی هنوز نتوانسته کار خاصی را انجام دهد.

براساس این گزارش و به نقل از منابع غیررسمی، وزارت ورزش که از این مشکل سرخ‌ها با خبر شده، به مدیران سرخ پیشنهاد داده که پول خود را به خزانه دولت واریز کنند تا وزارت ورزش بتواند به مقدار لازم مبالغ مورد نظر سرخ‌ها را پرداخت کند ظاهرا این پیشنهاد وزارت با مخالفت مدیرعامل پرسپولیس مواجه شده چرا که رحیمی معتقد است پروسه پرداخت پول از سوی وزارت طولانی خواهد بود و این ممکن است باعث بروز مشکلات جدیدی شود.



*پرسپولیس قراردادی‌های سپاهان را نمی‌خواهد/ منظور رحیمی بازیکنان آزاد نیست

با حضور علیرضا رحیمی در پرسپولیس تمام ذهنیت‌ها به سمت جذب نفرات سپاهانی به واسطه رابطه خوب او با بازیکنان سپاهان رفته است.

حرف و حدیث کوچ بر تعداد سپاهانی‌ها به پرسپولیس مسئولان سپاهان را بر آن داشت تا در تماس با رحیمی از صحت و سقم این ماجرا باخبر شوند؛ حتی خلیلیان برای آسوده کردن خیال اصفهانی‌ها از قول رحیمی مبنی بر نگرفتن بازیکنان سپاهانی خبر داد.

براساس این گزارش و طبق شنیده‌ها، رحیمی به اطرافیانش گفته که در لیست دایی بازیکنانی که با سپاهان قرارداد دارند دیده نمی‌شود اما هستند نفراتی که قراردادشان با این تیم اصفهانی به پایان رسیده و قول رحیمی مبنی بر نگرفتن بازیکنان زردپوش اصفهانی تنها مربوط به نفراتی است که با باشگاهشان قرارداد دارند.



*تلاش برای رفع کدورت با کریم/ هیأت مدیره به باقری رأی می‌دهند

عدم شفاف بودن قرارداد برخی از اعضای پرسپولیس در فصل گذشته، حاشیه‌هایی را برای آن‌ها و این تیم به وجود آورد که باید دید سیاست مدیران جدید در قبال این نفرات چگونه خواهد بود.

یکی از نفراتی که قراردادش با پرسپولیس طبق توافق نبوده و حالا با تغییر مدیریت در این تیم با مشکل دریافت طلبش مواجه شده، کریم باقری است.

باقری که به خاطر نداشتن سندی برای اثبات طلبش با پرسپولیس به مشکل برخورد کرده، در گوشه و کنار عنوان کرده که لقای این تیم را در فصل آینده به عطایش می‌بخشد و در پرسپولیس نمی‌ماند.

اما بنا .بر شنیده‌ها، اعضای هیأت مدیره که علاقه خاصی به باقری دارند، تصمیم گرفتند در خصوص مسائل مالی رای را به حقانیت باقری بدهند تا بدین واسطه کدورت‌ها برطرف شده و او در پرسپولیس ماندنی شود.


*حمایت موافقان از دایی، به واسطه ملی‌پوشان/کی‌روش، دایی را تأیید کرده

با این‌که سخنگوی باشگاه پرسپولیس در هیأت مدیره معتقد است که آسمان این باشگاه صاف و آرام است، اما خبرهای دریافتی از سرزمین سرخ حکایت از آتشی زیر خاکستر دارد.

اعضا هیأت مدیره پرسپولیس در دوره جدید را اکثرا نفراتی تشکیل می‌دهند که مخالف دایی هستند و چه بسا اگر علی‌رضا رحیمی، مدیرعامل این باشگاه نبود تا همین امروز مربی جدیدی جایگزین مربی موفق فصل قبل سرخ شده بود.

بر اساس این گزارش و طبق شنیده‌ها، نفرات درخواستی دایی برای فصل آینده یکی از موارد مورد انتقاد مخالفان به شمار می‌رود.

ظاهرا اندک نفرات موافق دایی با اشاره به حضور 5 پرسپولیسی در تیم ملی و اعتقاد کی‌روش به بازیکنان مدنظر دایی این را گواهی دانستند بر موفقیت سرمربی سرخ‌ها!

۱۳۹۳/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...