نسخه چاپی

حال وهوای كربلا و نجف در آستانه ۱۳ رجب

كربلای معلی و نجف اشرف در آستانه فرا رسیدن سیزدهم رجب المرجب، سالروز ولادت با سعادت مولود كعبه امام متقیان علی بن ابی طالب (ع)، حال و هوای خاصی به خود گرفت.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز، سیزدهم ماه مبارک رجب سالروز ولادت با سعادت امام علی (ع) در پیش است و شهرهای مذهبی و شیعه نشین عراق حال و هوای دیگری دارد، حتی غیر شیعیان این کشور نیز چنین روز خجسته ای را به شادمانی می پردازند.

مردم شهرهای نجف و کربلا نیز از چند روز پیش خود را برای برپایی مراسم باشکوه جشن میلاد مولود کعبه آماده کرده و به آذین بندی و چراغانی منازل و معابر پرداخته اند و زائران عتبات نیز خود را برای عرض تبریک و تهنیت به آن حضرت و فرزندان بزرگوارشان آماده می کنند.

این روزها حرم های امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) نیز در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت امام متقیان علی بن ابی طالب (ع) چراغانی و سرتاسر صحن های مطهر با نصب پلاکاردها و تابلو پارچه های مزین به احادیث شریف آن حضرت، آذین بندی شده است.

چراغانی سطح شهر کربلا از گنبدهای حرم های مطهر گرفته تا تل زینبیه و خیمه گاه امام حسین (ع) نشان می دهد که فرخنده زاد روز میلاد با سعادت اول مظلوم عالم، مظهر العجائب اسدالله الغالب، علی بن ابی طالب (ع) در پیش است و همگان در انتظار بهره بردن از این فضای معنوی هستند.

۱۳۹۳/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...