نسخه چاپی

محدودیت‌های ترافیكی در جاده های كشور

پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیكی تعطیلات پایان هفته را اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: پلیس راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته را اعلام کرد.

بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه مورخ 22 اردیبهشت 93 الی ساعت 24 روز جمعه 26 اردیبهشت 93 از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

محور کرج – چالوس

الف- تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع می‌باشد.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز سه شنبه مورخ 23 اردیبهشت 93 از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 الی 24 از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

پ- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه مورخ 26 اردیبهشت الی ساعت یک بامداد روز شنبه مورخ 27 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه مورخ 26 اردیبهشت 93 الی ساعت یک بامداد روز شنبه مورخ 27 اردیبهشت 93 از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

الف- تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.

ب- تردد کلیه کامیونها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز دوشنبه مورخ 22 اردیبهشت 93 و همچنین از ساعت شش الی 24 روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه مورخ 23، 24، 25 و 26 اردیبهشت 93 از محور هراز ممنوع می‌باشد.

محور فیروزکوه

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش الی 24 روزهای سه شنبه و جمعه مورخ 23 و 26 اردیبهشت 93 از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تبصره 1- پلیس راه استان البرز موظف است طوری برنامه ریزی نماید که حداکثر به مدت یک ساعت و نیم پس از انسداد میدان امیر کبیر (شروع ساعت محدودیت) نسبت به تحویل وسایل نقلیه به اسکورت پلیس راه استان مازندران در دهانه شمالی تونل کندوان اقدام نماید.

تبصره 2- پلیس راه استان‌های البرز و مازندران در هنگام اجرای محدودیت وسایل نقلیه را با دو تیم که یکی در جلو و دیگری در انتها قرار دارد اسکورت نمایند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان می‌باشد.

۱۳۹۳/۲/۲۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...