نسخه چاپی

كفاشیان: فقط به خداوند متعال نیاز داریم

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: به هیچ كس غیر از خدای متعال نیاز نداریم و در این موضوع مستقل هستیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی کفاشیان پس از عقد قرارداد همکاری با رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی گفت:‌ مدت‌ها پیش رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی برای همکاری دوجانبه دعوت کردیم و او برای همین مسئله به ایران آمده است. کره جنوبی از فدراسیون‌های قوی آسیا است و در رابطه با کارهای آموزشی و مسائل مختلف با یکدیگر صخبت کردیم. فوتبال ایران و کره جزو بهترین‌های آسیا است اما در هیات رئیسه ای اف سی نماینده ندارند و در مورد های مختلف گفت‌وگو داشتیم در مورد بازی‌های دوستانه و مسائل مختلف با یکدیگر صحبت انجام دادیم. قرار است در مهر یا آبان ماه بازی دوستانه با کره جنوبی انجام دهیم و همچنین در مورد تیم ملی امید نیز صحبت داشتیم. تعامل خوبی وجود دارد و احتمالا دو بازی دوستانه خواهیم داشت که ابتدا کره قرار است به ایران بیاید. این مسئله تقریبا قطعی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در هر صورت کره جنوبی در بسیاری موارد به ما نیاز دارد. در فوتسال و فوتبال ساحلی این تیم به انجام بازی دوستانه مقابل ایران به ما نیاز دارد.

کفاشیان در مورد اینکه ایران چه نیازی به تعامل با کره جنوبی دارد خاطرنشان کرد: ما فقط به خداوند نیاز داریم و در این مورد مستقل هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد اینکه رئیس فدراسیون کره جنوبی از میزبانی ایران حمایت کرده است،‌خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد او کم تجربه است و چون تازه یک سال است که به فدراسیون کره جنوبی آمده چنین صحبتی را بیان می‌کند. ما او را در ماشین حسابی ساختیم تا چنین صحبتی را بیان کند. حالا شما می‌خواهید با یک حرف همه چیز را خراب کنید. فدراسیون کره جنوبی همیشه از ایران حمایت کرده و ما را یکی از مهدهای فوتبال آسیا می‌داند. البته آنها از فوتبال ما می‌ترسند. از قدرت ایران باخبرند.

کفاشیان در مورد اینکه چرا کسی به استقبال تیم فوتسال نرفت، خاطرنشان کرد: امروز درگیری زیادی داشتم. صبح با وزیر جلسه برگزار کردیم و عصر امروز نیز میهمان رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی بودیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا کسی برای بازیکنان تیم فوتسال گل نبرد، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما خودشان گل هستند.

کفاشیان در ادامه در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای ورود ایران و کره جنوبی به هیأت رئیسه AFC دارد، اظهار داشت: به اعتقاد ما خیلی از کشورها به فوتبال خوبی ندارند در AFC فعالیت زیادی دارند ما می‌توانیم در هیأت رئیسه کرسی بگیریم. پیشنهاداتمان را ارائه خواهیم کرد البته ما در کمیته‌های مختلف بیشترین اعضا را داریم و می‌توانیم در آینده به هیأت رئیسه برسیم.

وی در مورد وضعیت خسوس کاندلاس عنوان کرد: او کار خود را به بهترین شکل انجام داده ما مقابل ژاپن از حریف‌مان سرتر بودیم. باید کلیت مسائل را در نظر بگیریم و بدون شک تیم ملی فوتسال ایران درجام جهانی حرف برای گفتن دارد.

۱۳۹۳/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...