نسخه چاپی

تكذیب اعمال محدودیت در حج

وزارت بهداشت عربستان با صدور بیانیه‌ای از كاهش 60 درصدی مشاهده‌ی ویروس كرونا در مقایسه با زمان مشابه در 2013 میلادی خبر داد و اعلام كرد كه تا كنون در میان زائران، هیچ مورد منجر به فوت به‌دلیل ابتلا به این ویروس دیده نشده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، وزارت بهداشت عربستان با صدور بیانیه‌ای، گزارش‌های منتشرشده را درباره‌ی ایجاد محدودیت‌هایی برای حضور زائران در حج امسال تکذیب کرد.

در این بیانیه با اشاره به اقداماتی از جمله واکسیناسیون زائران پیش از سفر به عربستان و استفاده از اسکنرهای تب‌سنج در فرودگاه‌ها و بندرگاه‌ها برای مبارزه با ویروس مرگ‌بار «کرونا» اعلام شده که تا کنون هیچ تصمیمی در زمینه‌ی ممنوعیت سفر برخی زائران به عربستان گرفته نشده است.

به گزارش عرب‌نیوز، در روزهای گذشته گزارش‌هایی منتشر شده بود که براساس آن‌ها، دولت عربستان قصد دارد سفر زائران بالای 65 سال، کودکان زیر 12 سال و زنان باردار را به عربستان ممنوع کند. این در حالی است که چندماه به آغاز مراسم حج با حضور حدود سه‌میلیون زائر و با شرایط بهداشتی متفاوت مانده و نگرانی‌ها درباره‌ی شیوع ویروس کرونا روبه افزایش است.

وزارت بهداشت عربستان با صدور بیانیه‌ای از کاهش 60 درصدی مشاهده‌ی ویروس کرونا در مقایسه با زمان مشابه در 2013 میلادی خبر داد و اعلام کرد که تا کنون در میان زائران، هیچ مورد منجر به فوت به‌دلیل ابتلا به این ویروس دیده نشده است.

۱۳۹۳/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...