نسخه چاپی

توافق با ایران صورت نخواهد گرفت

سوزان رایس گفت: همه ما باید به دیپلماسی فرصت دهیم اما آمریكا فقط با حرف های ایران راضی نخواهد شد. ما فقط با اقدامات قابل تائید راضی خواهیم شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مشاور امنیت ملی آمریکا در جمع صهیونیستها گفت، در صورتی با ایران توافق جامع هسته ای امضاء خواهد شد که اقدامات ایران تائید شوند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، سوزان رایس مشور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا در مراسم روز تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی در واشنگتن گفت: تا وقتی که اقدامات ایران تائید نشوند توافق هسته ای با ایران صورت نخواهد گرفت.

وی که در آستانه برگزاری دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 و همزمان با سالگرد تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی در جمع صهیونیست ها سخن می گفت با هدف اطمینان دادن به آنها مبنی بر اینکه آمریکا در قبال برنامه هسته ای ایران سخت گیر خواهد بود گفت: برای رفع نگرانی های آمریکا درباره برنامه هسته ای ایران، ایران باید با درخواستهای قابل تائید موافقت کند. در غیر اینصورت توافقی با ایران صورت نخواهد گرفت.

سوزان رایس در ادامه گفت: همه ما باید به دیپلماسی فرصت دهیم اما آمریکا فقط با حرف های ایران راضی نخواهد شد. ما فقط با اقدامات قابل تائید راضی خواهیم شد.

وی در عین حال تاکید کرد که درباره توافق هسته ای با ایران، آمریکا به مشورت های خود با رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

۱۳۹۳/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...