نسخه چاپی

نظارت ویژه بر سقف بودجه باشگاه ها

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال ایران می‌گوید سازمان بازرسی، سازمان حسابرسی و خود ما ناظر بر سقف بودجه باشگاه ها در فصل آتی رقابت‌های لیگ برتر خواهیم بود.

مهدی تاج با بیان این که جلسه بسیار خوبی به همراه رییس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان و معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت در مورد میزان هزینه‌کرد باشگاه‌ها برگزار شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این جلسه به یک جمع‌بندی برای یک عدد مناسب و قابل ملاحظه برای بودجه باشگاه‌ها رسیدیم.

او ادامه داد:‌

در روزهای آتی جلسه‌ای هم با اعضای وزارت صنایع و شخص وزیر برگزار خواهیم کرد و بعد از صحبت با آنها رقم دقیق را برای سقف بودجه باشگاه ها اعلام خواهد شد.

رییس سازمان لیگ با بیان این که باشگاه‌ها نیز پیشنهادهای خود را به ما اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: جلسه‌ای نیز با حضور هیات رییسه سازمان لیگ برگزار خواهد شد و مبالغ پیشنهادی باشگاه‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت تصویب به آنها ابلاغ می‌شود.

او تصریح کرد:‌ در این فصل هم نظر وزارت ورزش و جوانان و هم نظر وزارت صنایع را مورد استفاده قرار خواهیم داد. البته باشگاه‌ها نیز در این میان با ما هم‌نظر هستند و با این اقدامات، فصل آتی می‌تواند فصلی بسیار خوبی برای فوتبال ایران باشد.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه‌های خصوصی نیز شامل این سقف قراردادها می‌شوند یا خیر نیز گفت: شاید چیزی حدود 70 درصد باشگاه‌های خصوصی مبلغی را که برای سقف بودجه زده‌اند از آنچه که ما تصویب کرده‌ایم، کمتر باشد.

رییس سازمان لیگ ایران در پاسخ به سوالی در مورد اینکه چه ضمانتی برای رعایت این سقف بودجه در سال آینده برای باشگاه‌ها وجود دارد گفت: سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حسابرسی و همچنین خود سازمان لیگ نظارت دقیقی را در این زمینه خواهیم داشت. بودجه پیشنهادی اعلام شده از سوی باشگاه‌ها نیز پس از تایید سازمان حسابرسی و بازرس قانونی به ما داده می‌شود.

تاج در پایان خاطرنشان کرد:‌ با رعایت سقف بودجه باشگاه‌ها در فصل آینده لیگ برتر می‌توانیم شاهد برگزاری یک لیگ مناسب و قابل قبول باشیم.

۱۳۹۳/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...