نسخه چاپی

وبلاگ روشنای صبح

گروه سرود عروسی + عكس

عکس خبري -گروه سرود عروسي + عکس

سال‌های نخست دفاع مقدس بود و مراسم های عروسی شكل ویژه‌ای نداشت؛ برخی شیوه شادی را در مكتب جدید نمی‌دانستند؛ در همین روزها بود كه برادری پاسدار در شبی به یاد ماندنی همراه با بچه‌های سپاه و رزمندگان اندیمشكی جشن عروسی گرفت.

به گزارش نما، وبلاگ روشنای صبح نوشت: روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هجوم نابرابر جنگ تحمیلی سبب شد فضای جامعه روند عادی خود را طی نکند؛ از یک سو سایه سیاه رژیم ستمشاهی با امپراطوری چند هزار ساله خود فرهنگی نشأت گرفته از غرب را حاکم و از سویی قیام مرد نورانی و آسمانی حضرت روح الله پیام آور فرهنگ سرخ علوی بود و در این هنگام نبرد نابرابر عراق علیه ایران نیز فضایی متفاوت را ساخته بود. سال‌های نخست دفاع مقدس بود و مراسم های عروسی شکل ویژه‌ای نداشت؛ برخی شیوه شادی را در مکتب جدید نمی‌دانستند؛ در همین روزها بود که برادر پاسدار «حسین میرسامی» در شبی به یاد ماندنی همراه با بچه‌های سپاه و رزمندگان اندیمشکی جشن عروسی گرفت.

انتهای خیابان پاسداران رنگ و رویی دیگر داشت، اما شادی مردم هنوز دچار سردرگمی بود که در همین حال و هوا «محمد» گروه سرودی از نوجوانان مسجدی را تشکیل و برای اولین بار در مراسم جشن عروسی «حسین میرسامی» شروع به اجرای سرودی شاد و با طراوت کرد.


آن شب معلم اخلاق شهرمان شهید «محمد قاسم زاده» جشن عروسی را با اجرای سرود و برگزاری نمایشی شاد، سالم و شعف‌آور شبی به یاد ماندنی کرد.

هر چند «حسین میرسامی» با حضور در جبهه، در عملیات رمضان به اسارت نیروهای بعثی در آمد و زندگی مشترک خود را پس از رهایی از بند رژیم صدام تجربه کرد اما آن شب در خیابان پاسداران شهرم با حرکت «محمد» شور و شوقی در بین مردم و جوانان رزمنده برپا شد که این روزها سخت محتاج آن شور و شوق هستیم.

۱۳۹۳/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...