نسخه چاپی

انتقامجویی كارمند ناخلف از رئیس بانك

كارمند جوانی برای انتقام گرفتن از رئیس بانك دست به اقدام تبهكارانه ای زد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، ساعت 14 روز دوشنبه یکی از بانکهای خصوصی حوالی میدان تجریش به صورت تلفنی به ماموران کلانتری 101 تجریش اطلاع داد که از بانک مربوطه توسط فرد یا افرادی سرقت شده است.

ماموران با عنایت به حساسیت موضوع بلافاصله در محل حاضر شده و به بررسی موضوع پرداختند. در همین حین نماینده حقوقی بانک درحالی که یک عدد لوح فشرده در دست داشت به ماموران نزدیک شده و اظهار داشت: با توجه به تصاویر ضبط شده ار طریق دوربینهای مداربسته مستقر در بانک دریافتیم که یکی از کارمندان بانک بامداد امروز به وسیله کلیدی که در اختیارش بوده وارد شعبه شده و اقدام به سرقت اسناد و مدارک اداری بانک و امحاء اوراق نموده است.

ماموران ضمن بررسی موضوع و مشاهده تصاویر ضبط شده کارمند خاطی را دستگیر کرده و مراتب را به صورت تلفنی به مقام قضایی منعکس کرده و دستور بازداشت و انتقال متهم را دریافت کردند.

متهم به هویت احسان پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی در اظهارات خود اعلام داشت: به دلیل خصومت و ناراحتی که از رئیس شعبه داشتم ساعت 5 صبح وارد شعبه شده و اسناد اداری را برداشته و پس از پاره کردن، آنها را درون سطل زباله ریخته و قصد داشتم تا از این طریق انتقام جویی کنم.

رئیس کلانتری 101 تجریش سرهنگ سعید کفراشی درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران،گفت: پرونده ایی در این رابطه تشکیل و متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

۱۳۹۳/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...