نسخه چاپی

استعفای مدیر اجرایی یاهو به دلیل مدرك جعلی

عکس خبري -استعفاي مدير اجرايي ياهو به دليل مدرک جعلي

شركت خدمات اینترنتی یاهو به دوره كوتاه تصدی آخرین مدیر اجرایی خود پایان داد چرا كه فاش شدن این مسئله كه وی در رابطه با سوابق تحصیلی خود اطلاعات نادرستی ارائه داده بازهم برای یاهو مشكل آفرین شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، اسکات توماس که در ماه ژانویه به عنوان مدیر اجرایی یاهو استخدام شده بود، دیروز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه به طور توافقی استعفا داد چرا که هیأت مدیره این شرکت به شواهدی دست یافته بود که ادعای اسکات را را دررابطه با بی گناهی وی دررابطه با وضعیت سوابق آکادمیک وی نقض می کرد.

یک گروه تحقیقاتی که این اطلاعات را برای یاهو فراهم کرده اظهار داشته است که تامسون سالها پیش با آگاهی کامل مدعی شده است که مدرک تحصیلی در رشته علوم کامپیوتری دارد اما در حقیقت وی چنین مدرکی نداشت.

یاهو اعلام کرد که به طور موقت راس لوینسون را به عنوان مسئول اجرایی این سایت رسانه ای اینترنتی منصوب کرد و این احتمال وجود دارد که این انتصاب موقت دائمی شد.

همچنین فرد اموروسو به عنوان رئیس غیر اجرایی به جای روی بوستوک منصوب شده است که قرار است تابستان امسال سمت خود را ترک کند.

تامسون که به همکاران خود گفته در اظهارات غلطی که درباره سوابق آکادمیک خود صورت گرفته تقصیر نداشته، چهارمین مدیر اجرایی یاهو است که طی پنج سال گذشته برکنار شده است.

تامسون دیروز در این رابطه اظهار نظری نکرده است؛ این اتفاق در شرایطی صورت گرفته است که یاهو در دوران سختی قرار گرفته و رقبای وی گوی سبقت را از این شرکت اینترنتی ربوده اند.

۱۳۹۱/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...