نسخه چاپی

فراكسیون اعتدال تشكیل نخواهد شد

دبیر فراكسیون رهروان ولایت مجلس گفت: جز تعداد معدودی در مجلس، سایر نمایندگان تشكیل فراكسیون اعتدال را جدی نگرفته‌اند و این فراكسیون در مجلس تشكیل نمی‌شود.

به گزارش نما، ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به موضوع تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس گفت: تنها تعداد معدودی از نمایندگان هستند که به دنبال تشکیل این فراکسیون هستند و به جز دو یا سه نفر از نمایندگان سایرین این موضوع را جدی نگرفته‌اند و می‌دانند که این فراکسیون تشکیل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تشکیل فراکسیون اعتدال بیشتر یک موضوع رسانه‌ای‌ است اظهار داشت: چند نفری که به دنبال تشکیل این فراکسیون بودند سعی داشتند تا از طریق رسانه‌ها به موضوع دامن بزنند که پس از مدتی خود آنها نیز در تشکیل این فراکسیون جدیتی ندارند.

عضو هیات‌رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: من معتقدم که فراکسیون اعتدال تشکیل نمی‌شود و اگر هم تشکیل شود اعضای آن چند نفری هستند که به دنبال تشکیل این فراکسیون هستند.

پس از روی کار آمدن دولت جدید تعدادی از نمایندگان مجلس به دنبال تشکیل فراکسیون نمایندگان حامی دولت با عنوان فراکسیون اعتدال بودند که این طرح تا کنون عملیاتی نشده و همچنان در حد حرف باقی مانده است.

۱۳۹۳/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...