نسخه چاپی

افشاگری جنجالی دروازه‌بان تیم‌ملی

حالا كه نام 5 دروازه‌بان برای حضور در جام‌جهانی رجیستر شده كه در این میان، نامی از حامد لك به چشم نمی خورد.

حامد لک، دروازه بان تراکتورسازی که 3،4 سالی است به تیم‌ملی دعوت می‌شود، بعد از صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی در تمام اردوها حاضر بود اما برای اردوی اتریش از لیست تیم‌ملی خط خورد تا علیرضا حقیقی جانشینش شود.

لک که چند ماهی بود سکوت کرده بود و حرفی نمی زد صحبتهای تازه ای دارد. صحبتهایی که می تواند اتفاقات درون اردوی تیم ملی را تا حدود زیادی نمایان سازد.

او می گوید:« از کارلوس کی روش کمال تشکر را دارم که در 3 سال اخیر مرا به اردو دعوت کرد و حتی در چند بازی ، مرا در دروازه تیم ملی قرار داد. من در یک سال اخیر هم پای ثابت تمام اردوها بودم اما در آستانه جام جهانی، خطم زدند تا جا برای بعضی دیگر باز شود. کی روش همیشه نشان می داد نگاه ویژه ای به بازیکنان جوان دارد ، از او تشکر می کنم اما ناراحتی ام از این است که او به کادر فنی اش و به خصوص مربی دروازه بان ها، اعتماد زیادی می کرد. فازغ از اینکه بداند چه اتفاقاتی در اردو رخ می دهد»

لک، گاسپار را نشانه گرفته. او در مورد مربی دروازه بان های تیم ملی می گوید:« گاسپار فقط رزومه داشت وگرنه نتوانست چیزی به گلرها اضافه کند. او اصلا در حد تیم ملی نبود، نه اینکه حالا این را بگویم بلکه اصلا نمی توانید از من مصاحبه ای پیدا کنید که از مربی دروازه بانها تعریف کرده باشم. به نظر من گاسپار کیفیت نداشت و این را می توانید از دروازه بان های دیگر تیم ملی هم که با او کار کرده اند بپرسید. البته اگر آنها در آستانه جام جهانی حرفی بزنند»

لک درباره گلرهای دعوت شده به تیم ملی هم صحبت می کند:« رحمان احمدی بهترین بازی ها را انجام داد و اگر نبود تیم ملی به جام جهانی صعود نمی کرد. حق آقا رحمان بود که به جام جهانی برود. در مورد سوشا هم باید بگویم او عملکرد فوق العاده ای داشت و دعوتش به تیم ملی حقش بود. ( لک اینجا خنده تمسخرآمیزی می کند) اما برای من جالب است و خنده دار که یک گلر که در 3،4 سال اخیر، فقط 4 بازی در دسته دو پرتغال انجام داده به تیم ملی دعوت می شود و حتی بازی هم می کند! این آقا اگر گلر بود و چیزی داشت که در روبین کازان بازی می کرد یا در پرسپولیس ذخیره نیلسون نمی شد. داستان رفتن او به پرتغال را هم که فعلا صلاح نیست بگویم. چون دوست ندارم برای تیم ملی حاشیه درست کنم. برای بازی مقابل گینه، در حالی که من و سوشا و آقا رحمان، چند روز تمرین می کردیم، این آقا شب بازی رسید و اتفاقا به زمین هم رفت و بازی کرد. اینها عجیب نیست؟ تازه با 4 بازی برای تیمی که اسمش را هم حتی پرتغالی ها نمی دانند ادعای بازی در جام جهانی و پوشیدن شماره یک تیم ملی را دارد! »

لک به صحبتهایش اینگونه ادامه می دهد:« نمی دانم ملاک دعوت به تیم ملی چه چیزی است؟در لیگ دو پرتغال که سطحش حتی پایینتر از لیگ یک ایران است یک بازی 3 گل خورده، یک بازی 4 گل و چند بازی هم ذخیره بوده. آنوقت به تیم ملی دعوت می شود و بازی هم می کند! آنوقت من در لیگ ایران 4،5 سال است که همه بازی ها به میدان رفته ام و البته در لیگ آسیا هم بازی کرده ام اما در لیست جایی ندارم. تازه به گواه کارشناسان، عملکرد قابل قبولی داشته ام و همه از من تعریف و تمجید می کنند که البته این نظر لطفشان است. می دانم چه اتفاقاتی رخ داده اما به احترام کی روش که فکر می کنم او هم بی خبر است سکوت می کنم و حرفی نمی زنم. فقط می گویم ملاک دعوت به تیم ملی آمادگی نیست، بلکه داستان های دیگری است که گاسپار می داند»

لک به بیرانوند و انتخاب او هم خرده می گیرد:« ببینید تیم ملی به کجا رسیده که یک دروازه بان با فقط 15 بازی در لیگ به تیم ملی دعوت می شود و در لیست 30 نفره هم قرار می گیرد. برای خودم متاسفم که ارتباطم ضعیف است و مثل خیلی ها اهل کانال زدن نیستم. فقط با توانایی هایم به اینجا رسیده ام و دوست هم ندارم در ادامه برای موفقیت و حضور در یک لیست، به این در و آن در بزنم. این گلر که تازه 15 بازی در لیگ برتر انجام داده، جلوی همه مظلوم نمایی می کند اما جاهای دیگر، کارش را بلد است. واقعا خنده ام می گیرد اما دوست ندارم بیشتر از این حرفی بزنم. ناگفته های بسیاری از اردوهای تیم ملی در دل دارم که به وقتش و اگر صلاح بدانم بازگویشان می کنم تا همه بفهمند بعضی ها با چه ملاک هایی به تیم ملی دعوت شده اند و حتی ادعای بازی هم دارند»

لک در پایان این مصاحبه جنجالی می گوید:« الان چند روز است که با خودم فکر می کنم اما نمی دانم ملاک دعوت به تیم ملی چیست. وقتی لیست نهایی دروازه بان ها را دیدم خنده ام گرفت، چون 2،3 تای آنها اصلا لیاقت نداشتند اما باز هم به نظر کی روش احترام می گذارم و او را مقصر نمی دانم. مقصر افرادی هستند که توسط کی روش، اختیار بی حدی گرفته اند و هر کاری که دلشان می خواهد انجام می دهند. فقط امیدوارم که تیم ملی نتیجه بگیرد، برای کی روش هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که تیم ملی در جام جهانی دشمن شاد نشود.

منبع: isport

۱۳۹۳/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...