نسخه چاپی

صحنه ای كه اشك وزیر دفاع را هم درآورد

شب گذشته مراسم پاسداشت صدمین سفر استانی هیئت دولت با حضور رییس جمهور برگزار شد كه ذكر برخی از حاشیه های آن خالی از لطف نیست.

به گزارش نما به نقل از فارس، شب گذشته مراسم پاسداشت صدمین سفر استانی هیئت دولت با حضور رییس جمهور برگزار شد که ذکر برخی از حاشیه های آن خالی از لطف نیست.

*این مراسم در محل نمایشگاه های دائم شهر مشهد درکنار نمایشگاه دستاوردهای وزارتخانه های مختلف دولتی در سفرهای استانی برگزار شد که البته رییس جمهور تنها در ابتدای مراسم بازدید مختصری از این نمایشگاه داشت.

*قسمت میهمانان ویژه مراسم بوسیله یک میله فلزی از بقیه قسمت های سالن جدا شده بود که ورود به آن مستلزم داشتن کارت ویژه ای بود که حتی برخی از مدیران دولتی بدلیل نداشتن این کارت موفق به ورود به قسمت میهمانان ویژه نمی شدند. البته جایگاه خبرنگاران در قسمت میهمانان ویژه مراسم بود.

*اجرای مراسم سرود توسط عده ای از کودکان و نوجوانان از برنامه های دیگر این مراسم بود که در پایان با گلباران مدعوین صف اول از جمله شخص رییس جمهور همراه بود.

*پخش کلیپی از حضور یک فرزند شهید به نام" شیرین هوشیاری " که در سال 85 در مراسم استقبال مردمی حضور پیدا کرده بود و سپس حضور خود وی در جایگاه سبب ابراز احساسات حاضران در مراسم حتی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شد.

*در این مراسم همچنین به تعدادی از دست اندارکاران سفرهای استانی رییس جمهور از جمله معاون اجرایی رییس جمهور، دبیر ستاد سفرهای استانی و همچنین سرتیم حفاظت رییس جمهور مدال خدمت اهدا شد.

*مسدود شدن میله جدا کننده ابتدای سالن سبب شد تا برخی از میهانان این مراسم مجبور شوند برای ورود به قسمت ویژه عملا ورزش پرش از مانع را امتحان کنند.

*آزادی پنج هزار زندانی بدهکار نیز از جمله اخبار خوشی بود که در این مراسم اعلام شد.

*علاوه بر مدیران دولتی عده ای از هنرمندان و ورزشکاران نیز میهمان این مراسم بودند.

* "محمد وردی صفت" جوانی که در سفر اول احمدی نژاد به استان بوشهر خواسته های خود را نسبت به وضعیت بد روستای خود بدون هیچ واهمه ای در مقابل رییس جمهور بیان کرده بود نیز در این جلسه حاضر شد و شعری زیبا اما نه چندان موزون درباره خلیج فارس خواند.

*یکی از خبرنگاران نیز در این برنامه به بیان خاطراتی از همراهی خود با احمدی نژاد در سفرهای استانی پرداخت.

۱۳۹۱/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...