نسخه چاپی

افزایش ۷ درجه‌ای دمای هوا در تهران

كارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینكه دمای هوا در تهران تا اواسط هفته آینده ۵ تا ۷ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، گفت: طی دو روز آینده احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد كشور وجود دارد.

به گزارش نما امین‌حسین نقشینه در گفت‌وگو با فارس، درباره شرایط جوی کشور اظهار داشت: امروز در مناطق واقع در شمال غرب، غرب، مرکز، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و همچنین جنوب شرق و شرق کشور شاهد افزایش ابر، وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد افزود: طی دو روز آینده بارش‌ها از شمال غرب کاسته می‌شود و بارندگی‌ها روی مناطق شرق، مرکز، جنوب شرق و جنوب کشور ادامه می‌یابد.

گرد‌وغبار در مناطق واقع در غرب و جنوب کشور

وی در ادامه از افزایش سرعت وزش باد روی کشور عراق و بروز پدیده گردوغبار در این منطقه خبر داد و گفت: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود استانهای غربی و جنوب کشور تحت تأثیر این امر قرار گیرد.

به گفته نقشینه به سبب وزش باد امروز و فردا خلیج‌فارس، تنگه هرمز و جزایر آن مواج خواهند بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه با اشاره به روند افزایش دمای هوا در اکثر مناطق کشور اضافه کرد: تهران امروز شاهد افزایش ابر، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا در پاره‌ای از نقاط این کلانشهر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه با بیان اینکه بیشینه دمای هوای تهران طی امروز و فردا به ترتیب 30 و 28 درجه سانتیگراد است خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌شود تا اواسط هفته آینده دمای هوا در پایتخت 5 تا 7 درجه سانتیگراد افزایش یابد.

۱۳۹۳/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...