نسخه چاپی

حمله روزنامه اعتماد به وزارت كشور

رویش نیوز نوشت:

"وزير اصولگراي دولت روحاني اين روزها اوضاع خوبي ندارد. هر دو طرف از او ناراضي هستند. وزارت كشور تبديل شده است به نخستين وزارتخانه براي انتقاد و حالا بعد از 9 ماه از آمدن حسن روحاني وزارت كشور يكي از پر منتقدترين وزارتخانه‌هاي دولت روحاني است."

فکر می کنید جملات بالا از کدام خبرگزاری یا روزنامه ضد دولتی نقل شده است. متنی که پیش روی شماست در روزنامه اعتماد همین دو سه روز قبل منتشر شده است. روزنامه ای که به حمایت از دولت منتشر می شود و از آن انتظار چنین حمله ای به وزارت کشور دولت یازدهم نبوده است.

منظور مطلب این است که وزارت کشور به گونه ای در کار خود نا موفق بوده است که از همه طرف رانده شده و از وزارتخانه های بسیار ضعیف دولت یازدهم بوده است حال این که وزارت کشور در حال سپری کردن روزهای آرامی می باشد.

وزارت کشور که یک وزارتخانه امنیتی و استراتژیک است و حرکاتی این چنین که بخواهد وزارت کشور را به تشنج و جنجال ببرد مطمئنا شایسته نیست و نباید تکرار شود. چون جایگاه این وزارتخانه حکم می کند که در آرامش به کار خودش بپردازد و از این گونه جنجال های رسانه ای و شلوغ بازاری ها به شدت بپرهیزد.

وزارت کشور در طول فعالیت 9 ماهه خود در بعضی از مواضع مثل انتصابات مورد انتقاد بوده است اما موضوعاتی که این روزنامه در مطلب خود منتشر کرده است اکثرا مباحثی بوده که خیلی هم انتقاد به آن ها وارد نيست.این روزنامه در بخشی از مطلب خود انتصاب استانداران را به عنوان نقدی جدی ذکر کرده است در حالی که انتصاب استانداران که اکثرا تحت نظر خود هیئت دولت بوده و وزارت کشور در آن نقش یک واسطه را داشته است.

همچنین نکته‌ي قابل ذکر این است که وزارت کشور آن چنان که این روزنامه ادعا دارد هم پر منتقد و مورد هجمه از طریق رسانه ها نبوده است. در حالی که وزارت خانه هایی مثل وزارت فرهنگ و ارشاد، وزارت صنعت و معدن و خصوصا وزارت امور خارجه دولت یازدهم بیشتر در معرض انتقاد بوده اند و سنسور رسانه ها را بیشتر تکان داده اند طوری که شاید هر روز در رسانه های جمعی بتوان مطلبی درباره این وزارتخانه ها یافت. اما جالب است که انتقادات به سه وزارتخانه مذکور مورد توجه نگارنده روزنامه اعتماد قرار نگرفته است.

اینجاست که برای ما منظور نویسنده به برخی کدهایی می رسد که از دولت به گوش می رسد تا کم کم پروژه تغییر در چنین وزارت خانه هایی که احتمالا با اصلاح طلبان تندرو زاویه دارند را کلید بزنند.

اصلاح طلبان افراطي اخيرا رفتاري همچون گرسنه ايي دارند كه بر سر سفره رنگارنگي ميهمان ميشود و در حالي كه نمي داند كدام نوع غذا برايش مضر است يا مفيد، شروع به ريخت و پاش مي كند و همه انواع غذا را مي بلعد. البته كه عاقبت اين گرسنه واين طرز غذا خوردن معلوم است...

۱۳۹۳/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...