نسخه چاپی

فولاد بدون باخت از آسیا حذف شد

تیم فوتبال فولاد خوزستان با تساوی برابر السد قطر از صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

به گزارش نما ، در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم های فولاد ایران و السد قطر عصر امروز از ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز ذر حضور 40 هزار هوادار برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدند اما در مجموع دو دیدار نماینده قطر توانست به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یافت.

نجیب بلحاج(16) و خلفان ابراهیم(29) گل‌های السد را به ثمر رساندند و لوسیانو پریرا (77 - پنالتی و86) گل‌های فولاد را زد.

فولادی‌ها که در این دیدار از امتیاز میزبانی استفاده می‌کردند به دنبال پیروزی بودند اما در یک غافلگیری نادر بلحاج در دقیقه 16 توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. این گل تمرکز بازیکنان فولاد را به هم زد و در ادامه بازیکنان حسین فرکی حملات نصف و نیمه‌ای داشتند اما این بازیکنان السد بودند که توسط خلفان ابراهیم در دقیقه 29 با اشتباه سوشا مکانی به گل رسیدند.

در دقایق پایانی نیمه اول پریرا صاحب موقعیت گل شد که از جلوی دروازه توپ را به بیرون زد تا در نیمه اول این نماینده قطر باشد که با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یابد.

در نیمه دوم بازیکنان فولاد حملاتی روی دروازه السد داشتند اما نتوانستند موقعیت چندان خطرناکی را خلق کنند. در دقیقه 62 بازیکنان السد صاحب موقعیت شدند که توپ بازیکن این تیم به تیرک دروازه فولاد برخورد کرد.

حملات فولادی‌ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 77 توسط پریرا از روی نقطه پنالتی به گل رسید و در ادامه بار دیگر پریرا در دقیقه 87 گل تساوی را به ثمر رساند، اما شاگردان فرکی خیلی دیر به بازی برگشتند و با توجه به تساوی بدون گل در دیدار رفت فولادی‌ها از رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماندند.

در دقایق پایانی بازی ضربه سر امید خالدی با بدشانسی به تیرک عمودی السد برخورد کرد تا فولاد شانس صعود را از دست بدهد.

کیم دونگ جین از کره‌جنوبی قضاوت این بازی را برعهده داشت. وی به عبدالله کرمی، اسماعیل شریفات و شهاب کرمی از فولاد کارت زرد نشان داد. عبدالکریم حسن از السد با گرفتن کارت زرد دوم در دقیقه 74 از زمین بازی اخراج کرد.

دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود و با توجه به تساوی 2 بر 2 در این دیدار نماینده قطر توانست خود را به جمع هشت تیم برتر آسیا برساند. به این ترتیب کار نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات بسته و آخرین نماینده ایران هم از گردونه مسابقات حذف شد.

نکته جالب توجه اینکه فولاد در این دوره یک باخت هم نداشت و بدون باخت از دور مسابقات حذف شد.

ترکیب فولاد:

سوشا مکانی، ایوب والی، حسن جعفری، امید خالدی، عبدالله کرمی، شهاب کرمی، مهدی بدرلو (سالارزاده-80)، ساسان انصاری (اسماعیل شریفات-46)، سروش رفیعی، بختیار رحمانی و لوسیانو پریرا

سرمربی: حسین فرکی

به گزارش مشرق، پیش از این دیدار نیز تیم های وسترن سیدنی استرالیا و اف سی سئول کره جنوبی هم با برتری در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به مرحله بعد صعود کرده بودند و از دقایقی دیگر هم الهلال میزبان بنیادکار ازبکستان خواهد بود تا آخرین تیم مرحله یک چهارم نهایی نیز مشخص شود.

۱۳۹۳/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...