نسخه چاپی

اصلاح شیوه پرداخت یارانه نقدی از تیر ماه

نایب رییس كمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح شیوه پرداخت یارانه نقدی به مشمولان این قانون از تیر امسال آغاز خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، غلامرضا تاجگردون با اشاره به اینکه دولت یازدهم در حال بررسی اطلاعات متقاضیان دریافت یارانه نقدی است، افزود: پرداخت یارانه نقدی تا اردیبهشت و خرداد امسال با شیوه کنونی ادامه دارد.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده دولت تدبیر و امید پس از شناسایی خانوارهای با درآمد بالا آنان را از چرخه پرداخت یارانه نقدی حذف می کند.

تاجگردون اظهار کرد: مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها با هدف کنترل نرخ تورم، ارتقای شاخص های اقتصادی، تثبیت وضعیت اقتصادی کشور و خروج از رکود اجرا می شود.

وی عنوان کرد: اصلاح ساختار اقتصادی، مدیریت مصرف حامل های انرژی در کشور، توزیع عادلانه ثروت، کاهش فاصله طبقاتی، برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی و ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه از سایر مزایای اجرای این قانون است.

تاجگردون ابراز داشت: نگاه ویژه به بخش تولید و کارآفرینی، اصلاح الگوی مصرف، افزایش رفاه اجتماعی و اقتصادی و بهبود فضای تعلیم و تربیت نیز از اهداف دولت یازدهم برای اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها است.

۱۳۹۳/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
مهدي
0
0
۱۳۹۳/۲/۲۵
پرداخت يارانه به همه متقاضيان بدون بررسي با عدالت اجتماعي منافات دارد: با سلام اينجانب فرهنگي بازنشسته از استان گلستان وبا 5 نفر تحت تکفل عليرغم نياز مالي مبرم به درخواست دولت محترم لبيک گفته و براي مصالح ملي از ثبت نام دريافت يارانه نقدي خودداري کرده ام.لذا پرداخت يارانه نقدي به تمامي ثبت نام کنندگان پذيرفتني نيست.اميدوارم دولت با در نظر داشتن حدود مصلحت انديشي به قانون عمل کرده و صرفا در راستاي منافع ملي قدم بردارد تا انصراف دهندگان از همکاري با دولت پشيمان نباشند.و اگر فرار است کسي حتي با دادن اطلاعات غلط هم جريمه نشود و يارانه به همه ثبت نام کنندگان تعلق بگيرد پس چرا ما انصراف داده ايم؟
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...