نسخه چاپی

همزمان با انتصاب فتنه‌گر هتاك آغاز شد؛

تسویه حساب با اساتید ارزشی دانشگاه آزاد

طبق این گزارش ها، «یاسر. هـ. ر»، «مرتضی. الف» دو تن از اصلی ترین بانیان برخورد با اساتید ارزشی دانشگاه به ویژه در حوزه علوم سیاسی هستند. همچنین گفته شده كه «فواد. ص» نیز كه به عنوان پادوی رسانه ای این جریان مشهور است، به این اتاق فكر غیرقانونی و البته غیررسمی مشاوره می دهد.

به گزارش نما به نقل از جهان نیوز، درست چند روز پس از انتصاب عبدالحسین هراتی، عنصر افراطی و مسئله دار فتنه ۸۸، به عنوان مدیر بلندپایه دانشگاه آزاد که با واکنش شدید دلسوزان انقلاب نیز مواجه شد، خبرهای نگران کننده جدیدی از دانشگاه آزاد به گوش می رسد.

طبق شنیده های خبرنگار جهان، با تشکیل اتاق فکری از سوی برخی افراطیون حاضر در خارج از این دانشگاه که به واسطه نزدیکی با اعضای هیات امنا در این دانشگاه قدرت گرفته؛ اساتید حزب اللهی تحت فشار قرار گرفته اند.

طبق این گزارش ها، «یاسر. هـ. ر»، «مرتضی. الف» دو تن از اصلی ترین بانیان برخورد با اساتید ارزشی دانشگاه به ویژه در حوزه علوم سیاسی هستند. همچنین گفته شده که «فواد. ص» نیز که به عنوان پادوی رسانه ای این جریان مشهور است، به این اتاق فکر غیرقانونی و البته غیررسمی مشاوره می دهد.

به عنوان نمونه با فشارهای این اتاق فکر سرپرست یکی از دانشکده های دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، تنها یک هفته پس از انتصاب، برکنار شده است.

به نظر می رسد با قدرت گرفتن جریان افراطی در دانشگاه آزاد اسلامی، باید انتظار رفتارهای مشابه دیگری نیز داشته باشیم.

گفتنی است، از فعالیت های این جریان خزنده گزارشات مستندی در اختیار خبرنگاران جهان نیوز است که به زودی منتشر خواهد شد.

۱۳۹۳/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...