نسخه چاپی

فرار ۲خبرنگار ازدست تروریست‌ها

دو خبرنگار روزنامه انگلیسی تایمز در حین سفر از شمال سوریه به سمت تركیه توسط گروههای تروریستی سوری ربوده شدند و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و یكی از آنها دو مرتبه مورد اصابت گلوله قرار گرفت كه در نهایت توانستند فرار كنند.

دو خبرنگار روزنامه انگلیسی تایمز در حین سفر از شمال سوریه به سمت ترکیه توسط گروههای تروریستی سوری ربوده شدند و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و یکی از آنها دو مرتبه مورد اصابت گلوله قرار گرفت که در نهایت توانستند فرار کنند.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی «گاردین»، «آنتونی لوید» خبرنگار و «جک هیل» عکاس روزنامه «تایمز» انگلیس توسط گروهی از تروریست‌های سوری در شمال سوریه ربوده شدند و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

این دو خبرنگار به همراه یک دلال از شمال سوریه به سمت ترکیه بازمی‌گشتند که گروهی از تروریست‌ها و شورشیان به آنها حمله کردند و آنها را با طنابی بستند و با خودروی خود بردند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که لوید دو مرتبه از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و این دو خبرنگار توسط شورشیان به روستای «تل ریفات» منتقل شدند.

خبرنگاران روزنامه تایمز توانستند از شکافی که بر روی صندوق عقب ماشین وجود داشت، در فرصتی با لگد در را باز کنند و فرار کنند که البته مجددا به اسارت گرفته شدند و مورد ضرب و شتم شورشیان قرار گرفتند و در آن هنگام بود که دو مرتبه به سمت پای لوید تیراندازی کردند.

طبق گزارش گاردین، دو خبرنگار در نهایت توسط گروهی سوری نجات پیدا کردند و به ترکیه رفتند و در آنجا لوید به بیمارستان منتقل شد.

۱۳۹۳/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...