نسخه چاپی

واكنش آل‌اشپورت به اعتراض‌ ایرانی‌‌ها

تولید كننده آلمانی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام‌جهانی نسبت به اعتراض بازیكنان و سرمربی تیم ملی ایران نسبت به كیفیت لباس‌ها واكنش نشان داد.

به گزارش نما به نقل از سوپراسپورت، شرکت آل اشپورت به ادعاهای ایرانی‌ها در خصوص کوتاه شدن جوراب‌ها و تی‌شرت‌های بازیکنان واکنش نشان داد. این شرکت درنامه‌ای که برای خبرگزاری فرانسه در تهران ارسال کرده، اعلام کرد که از این ادعاها در خصوص اینکه محصولات درجه دو را برای تیم ملی فوتبال ایران به منظور شرکت در رقابت‌های برزیل فراهم کرده، شوکه شده است.

به گزارش فارس، در این نامه نوشته شده: این ادعا که بازیکنان به اندازه کافی برای این رقابت‌‌ها لباس دریافت نکرده‌اند، پوچ و اشتباه است. ما از همان استانداردی برای ایران استفاده کردیم که برای هر باشگاه یا مؤسسه دیگری که با آن کار می‌کنیم، استفاده می‌کنیم.

کارلوس کی‌روش روز یکشنبه به انتقاد از شرکت آل اشپورت پرداخت و اعلام کرد که پیراهن‌هایی که بازیکنانش در دیدار مقابل قطر و کره‌جنوبی بر تن کرده بودند، مناسب هوای شرجی نبوده است.

وی پیش از اینکه به انتقاد از فدراسیون فوتبال ایران برای تهیه نکردن کفش مناسب یا لباس کافی پرداخت و گفت: این اتفاق می‌توانست مانع از راهیابی ایران به رقابت‌های جام‌جهانی شود. اگر یک کفش برای هر بازیکن داشته باشید؛ برای تمرین صبح و بعدازظهر؛ این مسئله خوبی نیست.

بسیاری از بازیکنان ایران به حمایت از ادعاهای سرمربی خود پرداختند و به گزارشگران اعلام کردند که جوراب‌ها و پیراهن‌های آنها پس از شست‌و‌شو آب رفته است.

این تنش‌ها در فاصله کمتر از یک ماه به شروع رقابت‌های جام‌جهانی ایجاد شده است. ایران در گروه F مسابقات با نیجریه، بوسنی و آرژانتین رقابت‌ خواهد کرد.

محمود پیری، نماینده روماریو اسپورت دوبی که لباس‌های آل‌اشپورت را برای ایران فراهم می‌کند، روز دوشنبه وجود هرگونه مشکل در کیفیت لباس‌ها را رد کرد و اعلام کرد که مشاجره مالی با کی‌روش عامل این ادعاها بوده است. با این حال سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، این موضوع را رد کرد.

به نظر می‌رسد آل‌اشپورت معتقد است که برخی بازیکنان با بی‌احتیاطی باعث شده‌اند تا از آنها سوء استفاده شود.

این شرکت اعلام کرد: دیگر نیروها امیدوار هستند که از همکاری ما با فدراسیون نفع شخصی ببرند.

تیم ملی ایران در حال حاضر در اردوی تمرینی اتریش به سر می‌برد اما اعزام آنها در روز دوشنبه تحت تأثیر این حواشی قرار گرفت و این مسئله اکنون به موضوعی سیاسی تبدیل شده است.

محمد نهاوندیان، رئیس دفتر حسن روحانی اظهار داشت: همه باید از تیم ملی حمایت کنند و ما باید تلاش کنیم تا این مشکل را هرچه سریع‌تر حل کنیم.

وی اضافه کرد: تا زمان اعزام تیم ملی به برزیل، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال هر هفته دولت را از این موضوعات مطلع خواهند کرد.

اولین بازی ایران در رقابت‌های جام‌جهانی 16 ژوئن (26 خرداد) مقابل نیجریه برگزار خواهد شد.

۱۳۹۳/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...