نسخه چاپی

روزنامه جمهوری اسلامی:

از ماه بعد یارانه فقط به افراد نیازمند داده می شود نه همه كسانی كه ثبت نام كرده اند

مسئولان دولتی از مدتی قبل گفته بودند و در روزهای اخیر نیز تكرار كرده‌اند كه حدود 10میلیون نفر را از مصادیق بی‌نیاز نسبت به یارانه‌ها تشخیص داده‌اند و طبعاً یارانه به این افراد تعلق نخواهد گرفت.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت؛سرنوشت نهائی یارانه، یکی دیگر از موضوعات مطرح در این هفته بود. پرداخت آخرین یارانه عمومی به یارانه بگیران در این هفته، علاوه بر اینکه پای بندی دولت به تعهدات خود در قبال قانون هدفمندی یارانه‌ها را نشان داد، این پیام را نیز با خود داشت که از این پس یارانه‌ها فقط به کسانی پرداخت خواهد شد که نیازمند هستند. بدین ترتیب، در نوبت آینده به تمام کسانی که ثبت نام کرده‌اند یارانه داده نخواهد شد بلکه یارانه فقط به کسانی تعلق خواهد گرفت که قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مشخص کرده است، یعنی افراد نیازمند.

مسئولان دولتی از مدتی قبل گفته بودند و در روزهای اخیر نیز تکرار کرده‌اند که حدود 10میلیون نفر را از مصادیق بی‌نیاز نسبت به یارانه‌ها تشخیص داده‌اند و طبعاً یارانه به این افراد تعلق نخواهد گرفت. هر چند ممکن است قطع شدن یارانه این 10 میلیون نفر در اولین مرحله دور جدید پرداخت یارانه‌ها عملی نشود ولی در نهایت چنین تصمیمی به اجرا در خواهد آمد و البته لازم است عملی شود. زیرا یارانه، مخصوص افراد نیازمند است و کسانی که به آن نیاز ندارند نباید از بیت المال استفاده کنند.

۱۳۹۳/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...