نسخه چاپی

گزینه وزارت‌ورزش برای‌استقلال

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: نتوانستم در برابر مسئولان وزارت ورزش و جوانان مقاومت كنم و اگر در هیئت مدیره گزینه مدیرعاملی باشم آن را می‌پذیرم.

عضو هيئت مديره استقلال گفت: نتوانستم در برابر مسئولان وزارت ورزش و جوانان مقاومت کنم و اگر در هيئت مديره گزينه مديرعاملي باشم آن را مي‌پذيرم.

به گزارش فارس، بهرام افشارزاده که در جلسه دو گروه اعضاي هيئت مديره جديد استقلال حضور داشت درباره اين جلسه اظهار داشت: با صحبت‌هايي که انجام شد قرار است شنبه هفته آينده همه 9 نفره اعضاي هيئت مديره استقلال در جلسه حضور داشته باشند تا رئيس هيئت مديره، نايب رئيس و سخنگو و مدير عامل معرفي شود.

وي با بيان اينکه صحبتي در مورد مديرعاملي استقلال در جلسه امروز مطرح نشد در خصوص اينکه اميررضا خادم روز گذشته اعلام کرد که بهرام افشارزاده را براي مديرعاملي استقلال پيشنهاد داده است گفت: اگر مرا انتخاب کردند بايد آن را بپذيرم. خيلي مقاومت کردم که اين مسئوليت را برعهده نگيرم اما نتوانستم مقابل مسئولان وزارت ورزش قرار بگيرم و اگر در هيئت مديره استقلال گزينه مديرعاملي باشم آن را مي‌پذيرم.

عضو هيئت مديره باشگاه استقلال ادامه داد: استقلال نياز دارد که سرمايه‌گذاري در اين باشگاه انجام شود تا مشکلات گذشته را نداشته باشد.

افشارزاده در پاسخ به اين سوال که چرا هيئت مديره در دو گروه جداگانه با مسئولان وزارت ورزش جلسه داشتندعنوان کرد: ابتدا گروه 5 نفره‌اي در خصوص مسائل تيم صحبت کردند. گروه 4 نفره ديگر اسپانسرهاي تيم بودند که جداگانه به بحث‌هايي در مورد هماهنگي و مسائل باشگاه با مسئولان وزارت ورزش صحبت‌هايي را مطرح کردند.

وي با ابراز رضايت از جلسه دوم اعضاي هيئت مديره استقلال با مسئولان وزارت ورزش گفت: خوشبختانه چهره‌هاي اعضاي هيئت مديره نشان مي‌دهد که آنها افرادي وارسته با يکديگر همدل هستند. اميدوارم باشگاه استقلال با همدلي اين اعضاء بتواند فصل اينده مشکلات را برطرف کرده تا خواسته هوادارن را بطرف کنند.

افشارزاده در پاسخ به سوال خبرنگار تسنيم مبني بر اينکه چقدر خودش را مديرعامل استقلال مي‌داند تصريح کرد: با توجه به فضايي که اکنون وجود دارد احتمالا من مديرعامل استقلا ل مي‌شود اما بايد ببينم که آيا هيئت مديره مرا انتخاب مي‌کنند يا نه.

۱۳۹۳/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...