نسخه چاپی

حاج مهدی سلحشور فاش كرد:

بودجه انگلیسی‌ها برای هیئات مذهبی

اسناد محكمی وجود دارد كه انگلیس خبیث با تنها سه چهار واسطه دارد پول خرج می كند در هیئت ها، به منبر امام حسین قسم حتی خبرش را دارم كه به چه واسطه هایی این پول از كازینو دارهای انگلیسی به دست اینها می رسد.

به گزارش نما به نقل از بی باک، حاج مهدی سلحشور از مداحان انقلابی کشور گفت: برای بعضی از ماها جوری جا انداخته اند که اگر گریه کردی برای امام حسین همین بس است، در مقامات بالای بهشت در کنار امام حسین خواهیم بود، نه این نیست بخدا. حضرت زهرا سلام الله علیها در محضر پدرش نشسته بود، پیامبر فرمود: فاطمه جان قیامت روی من حساب نکن! هرکسی عمل خودش را داراست، اینکه من سینه زن هستم و من گریه کن هستم و این حرف ها نیست ارباب از تو عمل میخواهد.

سلحشور با اشاره به ابعاد پنهان انحراف در برخی هیئات مذهبی ادامه داد: دشمن دارد میلیاردی خرج می کند در هیات که من و تو روح حسینی نداشته باشیم، فقط گریه کنیم و سینه بزنیم، به تو چه ربطی دارد ظالم و مظلوم کیست؟ حق چه کسی است؟ استکبار دیگر چیست؟ میخواهند این تفکر را جا بیاندازند.

این ذاکر اهل بیت گفت: به والله العلی العظیم اسناد محکمی وجود دارد که انگلیس خبیث با تنها سه چهار واسطه دارد پول خرج می کند در هیئت ها، به منبر امام حسین قسم حتی خبرش را دارم که به چه واسطه هایی این پول از کازینو دارهای انگلیسی به دست اینها می رسد.

حاج مهدی سلحشور در ادامه با اشاره به عمق نفوذ برخی از ذاکران اهل بیت در میان جوانان گفت: به بعضی از مداحان باید گفت تو که این همه مرید داری. پس چرا از شهدا صحبت نمی کنی؟ چرا در هیئتت یادی از شهدا نمی کنی؟

۱۳۹۳/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...