نسخه چاپی

تعطیلات رسمی كشور ساماندهی شد

عضو كمیسیون قضایی مجلس از جمع بندی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی كشور در كارگروه ویژه بررسی كننده این طرح خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و طراح طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت این طرح اظهار داشت: طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور در حال حاضر در کارگروه بررسی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی جمع بندی شده است.

وی ادامه داد: این طرح پس از آن در دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت و بعد از اخذ نظر مراجع برای ارسال به صحن علنی آماده خواهد شد.

به گزارش تسنیم در طرح اولیه قرار بود 7 روز از تعطیلات رسمی کشور شامل روزهای 29 اسفند، یک روز از 4 روز تعطیلی عید نوروز، 15 خرداد و 12 فروردین حذف شود و شهادت امام رضا(ع) فقط در مشهد تعطیل شود و در مابقی کشور همه جا باز باشد. همچنین قرار بود در این طرح، شهادت حضرت زهرا(س) و شهادت امام صادق(ع) فقط در قم تعطیل باشد و مابقی کشور تعطیل نباشد.

پس از این موضوع انتقادات زیادی از سوی مراجع و علما مطرح شد به همین دلیل قرار شد که کارگروه ویژه‌ای برای بررسی طرح ساماندهی تعطیلات رسمی کشور تشکیل شود و نظر علما و مراجع درباره این طرح اخذ شود.

۱۳۹۳/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...