نسخه چاپی

نكونام هم به جمع ملی‌پوشان پیوست

كاپیتان تیم ملی سرانجام به جمع ملی‌پوشان فوتبال ایران در اردوی اتریش اضافه شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران و بازیکن الکویت پس از برگزاری آخرین دیدار تیمش در رقابت‌های AFC CUP که شب گذشته با برتری این تیم و صعود به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها همراه بود، کویت را به مقصد وین ترک کرده و صبح امروز سرانجام به جمع شاگردان کارلوس کی‌روش در اردوی اتریش اضافه شد.

نکونام پیش از این به خاطر شرایط حساس تیمش در کویت توانسته بود تیم ملی را در اردوی آفریقای جنوبی و تهران همراهی کند.

گفتنی است نکونام در دیدار شب گذشته تیمش در رقابت‌های AFC CUP در دقیقه 80 از ناحیه پای چپ مصدوم شد، با این حال مشکل کاپیتان تیم ملی حاد نیست و این بازیکن می‌تواند به زودی تمرینات خود را با تیم ملی از سر بگیرد.

*تمرین تاکتیکی ملی‌پوشان فوتبال ایران صبح امروز در والتراسدورف اتریش برگزار شد و ملی‌پوشان فوتبال ایران زیر نظر کادر فنی به مدت 90 دقیقه به کار با توپ پرداختند.

*قرار است تیم ملی عصر امروز در سالن به کارهای بدنسازی مشغول شوند و امروز از کار با توپ و کارهای تاکتیکی خبری نخواهد بود.

*هوای منطقه‌ای که کمپ تیم ملی در آن حضور دارد همچنان ابری است و باد نسبتاً شدیدی نیز در این منطقه می‌وزد. نکته قابل توجه اینکه هوای سائوپائولوی برزیل، کمپ تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی شباهت زیادی به کمپ تیم ملی در اتریش دارد.

*هنوز از حضور برونو دیگر مربی برزیلی تیم ملی خبری نیست ضمن اینکه مشخص هم نیست این مربی چه زمانی به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.

۱۳۹۳/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...