نسخه چاپی

آخرین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

طبق آخرین آمار گیشه اكران فیلم‌های روی پرده سینماهای كشور، فیلم سینمایی «متروپل»‌ ساخته مسعد كیمیایی طی مدت دو روز 24 میلیون تومان به فروش رسید و «معراجی‌ها» ده‌نمكی نیز در انتظار شكستن تابو فروش فیلم‌های سینمایی است و رسیدن به گیشه 6 میلیون تومانی به سر می‌برد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فیلم سینمایی «معراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی 5 میلیارد و 370 میلیون تومان تا شب گذشته به فروش رسیده است.

این در حالی است که امیر قطبی مدیر پخش موسسه فیلمیران این فروش را در سینماهای تهران 2 میلیارد و 100 میلیون تومان و در سینماهای شهرستان 3 میلیارد و 270 میلیون تومان اعلام کرده است.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «معراجی ها» در حال حاضر با در اختیار داشتن 30 سینما در کل کشور به این فروش دست یافته است که فروشی بسیار خوب برای فیلم مسعود ده نمکی به شمار می‌آید.

بر همین اساس، فیلم سینمایی «چ» تازه ترین حرف ابراهیم حاتمی کیا در سینمای ایران نیز تا شب گذشته به فروش 2 میلیارد و 150 میلیون تومانی دست یافته است.

فیلم سینمایی «چ» در حال حاضر با در اختیار داشتن 50 سینما در کل کشور به این فروش دست یافته است و اکران این فیلم نیز تا جایگزین شدن فیلم جدید ادامه خواهد یافت.

البته «متروپل» مسعود کیمیایی نیز از این قائله مستثنا نیست و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 اردیبهشت 24 میلیون تومان فروخته است که این امر می‌تواند نویدبخش گیشه ای نسبتا خوب برای فیلم کمیایی باشد.

طبق اعلام امیر قطبی مدیر پخش موسسه فیلمیران به خبرنگار سینمایی فارس، نمایش فیلم سینمایی «متروپل»‌ از چهارشنبه هفته گذشته با 22 سینما در تهران و به سرگروهی سینما قدس آغاز شده است و سینماهای شهرستان این فیلم نیز در حال تکمیل هستند.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «طبقه حساس» ساخته کمال تبریزی نیز با در اختیار داشتن 80 سینما در سراسر کشور به فروش 5 میلیارد و 450 میلیون تومانی دست یافته است.

این در حالی است که حبیب اسماعیلی مدیرعامل موسسه فیلمسازان مولود در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس، گیشه فیلم سینمایی «طبقه حساس» را تا شب گذشته 3 میلیارد و 50 میلیون تومان در سینماهای تهران و 2 میلیارد و 400 میلیون تومان در سینماهای شهرستان اعلام کرد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «طبقه حساس» شب گذشته پنجشنبه 25 اردیبهشت در سینماهای تهران موفق به فروش 40 میلیون تومانی شده است.

«زندگی جای دیگری است» منوچهر هادی نیز که 23 روز از نمایش آن می‌گذرد فروش نسبتا خوبی را به خود اختصاص داده است و تا شب گذشته با در اختیار داشتن 18 سینما در تهران 310 میلیون تومان و 10 سینما در شهرستان 100 میلیون تومان به فروش رسیده است.

۱۳۹۳/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...