نسخه چاپی

آخرین اخبار از كشتی غرق‌شده بنگلادشی

با گذشت یك روز از حادثه غرق شدن كشتی مسافربری در رودخانه‌ای در مناطق مركزی بنگلادش، تاكنون اجساد 29 نفر از قربانیان پیدا شده و ازسرنوشت 100 مسافر دیگر هنوز خبری در دست نیست.

به گزارش نما ، فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: با گذشت یک روز از حادثه غرق شدن کشتی مسافربری در رودخانه‌ای در مناطق مرکزی بنگلادش، تاکنون اجساد 29 نفر از قربانیان پیدا شده و ازسرنوشت 100 مسافر دیگر هنوز خبری در دست نیست.

بر اساس این گزارش، این کشتی عصر دیروز در حال انتقال مسافران بود که بر اثر طوفانی شدن رودخانه، واژگون و سپس غرق شد.

بر اساس اعلام رسمی مقامات ترابری آبی درون سرزمینی بنگلادش، کشتی بسیار بیش از حد مجاز خود، مسافر سوار کرده بوده و طبقه پایین آن نیز مملو از کالا بوده است و پس از حادثه نیز تنها 25 مسافر توانسته‌اند با شنا خود را به ساحل برسانند.

به گفته مقامات محلی، با توجه به اینکه ناخدای کشتی اسامی مسافران را ثبت نکرده بود، اطلاع دقیقی از تعداد مسافران سوار بر این کشتی در دست نیست.

با توجه به حجم بالای گل و لای موجود در کشتی غرق شده، کشتی های امدادی نتوانستند لاشه کشتی سانحه دیده را از عمق 18 متری بالا بکشند.

به گفته نجات یافتگان این حادثه، ناخدای کشتی به هشدارهای مسافران برای ناوبری در فواصل نزدیک به ساحل در هنگام شروع طوفان توجه نکرده است.

برخی از خانوادگان مسافران حادثه دیده با گشت زنی بر روی آب‌های اطراف محل حادثه با استفاده از قایق‌های کوچک سعی در یافتن عزیزان خود دارند.

۱۳۹۳/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...