نسخه چاپی

سركرده النصره: داعش را نابود كنید

یكی از سركردگان جبهه النصره، گروه‌های مسلح در سوریه را به مبارزه همه‌جانبه با داعش فراخواند.

به گزارش نما به نقل از العالم، "ابوماریا القحطانی" مسؤول "شرعی" جبهه النصره و فرمانده این گروه در جبهه شرقی، همه گروه های مسلح در سوریه را به مبارزه با گروهک دولت اسلام در عراق و شام (داعش) فراخواند و این گروه را "خنجری مسموم" خواند.

القحطانی در پیامی صوتی تحت عنوان "ای دچار تردید!" که بر روی سایت های وابسته به گروه های تروریستی منتشر شد، گفت: چندین ماه است که مردم شام، گرفتار چهره ای زشت و خنجری مسموم هستند که پستی و زیان آنان فراگیر شده است. این خوارج عصر که "سازمان دولت (اسلام در عراق و شام)" نام دارند، به ناحق و به دروغ خود را وابسته به سازمان القاعده می دانند.

وی تاکید کرد که داعش، مجاهدان (القاعده) را تکفیر می کنند و خون و مال آن ها را حلال می دانند و راه را به روی امدادرسانی به آنان در حمص و دیگر مناطق می بندند و زمینه ادامه محاصره حلب را فراهم می کنند.

القحطانی همچنین گفت: اسامه بن لادن رهبر القاعده، سعی داشت این گمراهان را از راهی که در پیش گرفته اند، برگرداند، اما آن ها همه این تلاش ها را نقش بر آب کردند.

وی همچنین توهین و تعرض سازمان داعش به ایمن الظواهری رهبر کنونی القاعده را محکوم و بر ضرورت پاکسازی این گروه از "این بیماری خبیث" در سوریه تاکید کرد.

۱۳۹۳/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...