نسخه چاپی

هشدار! اقدامات جنجالی دشمنان جمهوری اسلامی در جام جهانی

فدراسیون فوتبال از هم اكنون برای مبارزه با سوء استفاده های احتمالی دشمنان نظام اسلامی در برزیل برنامه ریزی كرده است.

به گزارش نما به نقل از بانک ورزش، مدیران فرهنگی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان اقدامات خود برای جلوگیری از سواستفاده سیاسی و ایجاد دو دستگی بین تماشاگران ایرانی حامی تیم ملی در جام جهانی را شروع كردند.



سابقه نشان داده در جریان سفرهای بین اللملی تیم های ملی، عده قلیلی از ضد انقلاب با حضور در محل برگزاری اردو مسابقات تیم های ورزشی ایرانی، تلاش می كنند تا با ایجاد فضای منفی سیاسی دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی نشان بدهند.



در جریان بازی های جام جهانی 1998 فرانسه و بازی تاریخی ایران و آمریكا، ایجاد جوسازی‌های سیاسی به اوج خود رسید و در آن مقطع عده ای از منافقین با حضور در ورزشگاه، اقدام به سر دادن شعارهای سیاسی خاص كرده بودند.



در جریان جام جهانی 2006 آلمان هم بعضی از ضد انقلاب مهاجر برای نشان دادن دشمنی های خود با انقلاب اسلامی، با پرچم های حامل نشان شیر و خورشید در ورزشگاه ها حاضر شده و به رسانه ها و جوسازان خارجی نشین خوراك خبری جهت برنامه سازی علیه جمهوری اسلامی می دادند.



حالا در فاصله كمتر از یك ماه مانده به شروع جام جهانی برزیل، تیم ملی خودش را آماده حضور در این مسابقات می‌كند. مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان هم برنامه ریزی ای لازم برای حضور كاروان همراه تیم ملی در این مسابقات تدارك می بینند.



شنیده شده مدیران فرهنگی فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان، سازمان میراث فرهنگی و وزارت امور خارجه با همكاری سفارت ایران در برزیل، تصمیماتی برای جلوگیری از سواستفاده جریانات ضد انقلابی در جام جهانی اتخاذ كرده اند تا حاشیه خاصی در این زمینه ایجاد نشود.



یكی از تصمیمات مهم مسئولان فرهنگی این بوده كه از ورود پرچم های شیر و خورشید در استادیوم های محل برگزاری بازی های تیم ملی جلو گیری كنند. به همین منظور تعداد بسیار زیادی از اقلام فرهنگی تهیه و بسته بندی شده تا در برزیل در اختیار تماشاگران ایرانی قرار داده شود.



مدیران كمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا مقدماتی را فراهم كنند تا تمام تماشاگران حاضر در ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات تیم ملی، از پرچم های اصلی جمهوری اسلامی ایران استقاده كنند.



گفته می شود مسئولان برای ایجاد یك دستگی در سكوها هشت لیدر آموزش دیده را هم به برزیل اعزام می كنند تا همه چیز را در جریان بازی های تیم ملی زیر نظر بگیرند.

۱۳۹۳/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...