نسخه چاپی

دیدارپوتین‌وروحانی‌درنشست‌شانگهای

مشاور رئیس‌جمهوری روسیه در مسائل خارجی روز جمعه به خبرنگاران اعلام كرد كه "ولادیمیر پوتین" در حاشیه نشست سران «تعامل و اقدامات اعتماد ساز در آسیا» كه قرار است در تاریخ 21 ماه مه (31 اردیبهشت ماه) در شانگهای برگزار شود، با "حسن روحانی" رئیس‌جمهوری ایران دیداری دوجانبه خواهد داشت.

مشاور رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران شانگهای، با «حسن روحانی» همتای ایرانی خود دیدار کرده و طرفین مسائل مهم بین المللی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "یوری اوشاکوف" مشاور رئیس‌جمهوری روسیه در مسائل خارجی روز جمعه به خبرنگاران اعلام کرد که "ولادیمیر پوتین" در حاشیه نشست سران «تعامل و اقدامات اعتماد ساز در آسیا» که قرار است در تاریخ 21 ماه مه (31 اردیبهشت ماه) در شانگهای برگزار شود، با "حسن روحانی" رئیس‌جمهوری ایران دیداری دوجانبه خواهد داشت.

مشاور پوتین یادآور شد که رهبران دو کشور در این ملاقات به بررسی طیف وسیعی از مسائل مهم بین المللی خواهند پرداخت.

"اوشاکوف" همچنین اعلام کرد "پوتین" در جریان سفر رسمی خود به جمهوری خلق چین که در تاریخ 20 ماه مه آغاز می‌شود، علاوه بر شرکت در نشست سران شانگهای، در پکن با مقامات بلندپایه چین نیز دیدار کرده و مسائل مربوط به روابط دوجانبه و موضوعات بین المللی را مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گفته وی، انتظار می‌رود که در پایان دیدار رهبران روسیه و چین بیانیه مشترکی در خصوص سطح جدید مشارکت و همکاری‌های متقابل دو کشور و همچنین چندین سند همکاری دوجانبه امضا شود.

۱۳۹۳/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...