نسخه چاپی

یك خطر جدی در كمین تیم فولاد خوزستان

به گزارش نما به نقل از فیفا دی، با پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال و همچنین حذف فولاد از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، این تیم خوزستانی به تعطیلات رفت. در همین راستا س بازیکن برزیلی این تیم یعنی رونالدو پادووانی، چاوز و لوسیانو پریرا به کشور خود بازگشتند و از میان این سه بازیکن به احتمال زیاد چاوز برای فصل آینده به فولاد برنمی گردد.

علاوه بر این، 8 بازیکن دیگر فولاد هم که قراردادشان با باشگاه تمام شده، از بازیکنانی هستند که هیچکس نمی داند آیا قراردادشان را با فولاد تمدید می‌کنند یا نه؟ سوشا مکانی، عبدالله کرمی، مهدی نوری، مهرداد جماعتی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات، حسن جعفری و غلامرضا رضایی، 8 بازیکنی هستند که با پایان فصل با فولاد قرارداد ندارند و باید دید باشگاه فولاد از بین این بازیکنان چند نفر آن‌ها را می‌تواند برای ماندن در تیم متقاعد کند؟!

این طور که از باشگاه شنیده می‌شود، با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از این بازیکنان از جمله سوشا، مهرداد جماعتی و عبدالله کرمی حاضر به تمدید قرارداد با فولاد نخواهند بود، بدون شک فولاد برای فصل آینده با مشکلاتی جدی در زمینه بازیکن مواجه خواهد بود.

۱۳۹۳/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...