نسخه چاپی

تغییرات جدید در حزب كارگزاران

در جلسه اخیر حزب كارگزاران اعضای شورای مركزی، تصمیمات جدیدی را به منظور تغییر در شورای مركزی این حزب اتخاذ كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، در جلسه اخیر حزب کارگزاران اعضای شورای مرکزی برای تعیین دبیرکل جدید نشستی را برگزار کردند.

در جلسه اخیر این حزب که با حضور دوسوم اعضا تشکیل شد، اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس شورای مرکزی، سعید لیلاز قائم مقام دبیرکل، محسن هاشمی نائب رئیس حزب کارگزاران، سید افضل موسوی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند و دبیرکلی غلامحسین کرباسچی یک‌ دوره دیگر تمدید شد.

بنا بر تصمیم‌گیری ارکان حزب، رئیس شورای مرکزی در نقش رئیس پارلمان وظیفه آن را دارد که حکم دبیرکل را امضا و منتخب اعضا را تایید کند.

از آنجایی که اسحاق جهانگیری در حال حاضر در دولت یازدهم سمت معاون اولی را دارد و ممکن است نتواند در برخی جلسات حزب شرکت کند اعضای شورای مرکزی، محسن هاشمی بهرمانی را به عنوان نایب رئیس انتخاب کردند.

همچنین یدالله طاهر نژاد و فرزانه ترکان به عنوان منشی‌های هیأت رئیسه انتخاب شدند؛ پس از این اعضا به انتخاب دبیرکل حزب پرداختند و با توجه به اینکه غیر از کرباسچی عضو دیگری از حزب نامزد دبیرکلی نبود، ریاست کرباسچی برای حزب کارگزاران برای یک دوره دیگر تمدید شد.

قرار است حزب کارگزاران سازندگی در این هفته اولین جلسه استانی خود را برگزار کند و تا یک ماه دیگر نیز گردهمایی سیاسی این حزب برگزار خواهد شد.

همچنین تشکیل کانون‌های حزبی از جمله برنامه‌های این حزب است که مقدمه‌ای برای برگزاری کنگره در ماه‌های آتی خواهد بود.

در جلسه اخیر حزب کارگزاران اعضا ضمن تاکید بر ضرورت راه‌اندازی روزنامه حزب،‌ برای برگزاری جلسات حزب به صورت دو هفته یک بار تصمیم ‌گیری کردند.

۱۳۹۳/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...