نسخه چاپی

در دیدار هیگل با نتانیاهو چه گذشت؟

وزیر دفاع آمریكا در گفت‌وگو با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام كرد كشورش به ایران اجازه ساخت سلاح‌های هسته‌ای را نمی‌دهد.

وزیر دفاع آمریکا در گفت‌وگو با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد کشورش به ایران اجازه ساخت سلاح‌های هسته‌ای را نمی‌دهد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه «تایمز اسرائیل»، «چاک هیگل» وزیر دفاع آمریکا، به رهبران اسرائیل تعهد داد که واشنگتن تمامی اقدامات لازم را برای جلوگیری از آنچه «دسترسی ایران به سلاح های اتمی» خوانده،‌ انجام دهد.

بر اساس این گزارش، "هیگل" روز جمعه (دیروز) در بیت المقدس و در حین برگزاری مذاکرات هسته ای در وین این اظهارات بیان کرده است. نتانیاهو در این دیدار مدعی شده است که «ایران در حالی که وانمود می کند در حال مذاکره است،‌ در حال فریب دادن جامعه جهانی است و این در حالی است که این کشور در جهت تقویت برنامه های موشکی و هسته ای خود حرکت می کند.»

تلاش غرب و رژیم صهیونیستی برای گسترش حوزه مذاکرات از برنامه هسته ای به سایر حوزه ها مثل توانمندی های موشکی یا مسائلی همچون حقوق بشر، هم زمان با روی کار آمدن دولت جدید در کشورمان شدت یافته است. این تلاش ها همواره با موضع گیری های قاطع مسئولین محترم کشورمان مواجه شده است. از سوی دیگر، ایران بارها اعلام کرده،‌ به دنبال ساخت بمب هسته ای نیست چرا که آن را مغایر با اعتقادات دینی و اسلامی خود می داند.

۱۳۹۳/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...