نسخه چاپی

سرنوشت شمشیرباز ایرانی همچنان در ابهام

اسماعیل غنیان، از اقوام حامد صداقتی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به این ماجرا گفت: «هیچ چیز مشخص نیست اما برخی مسوولان به ما می‌گویند كه آنان از كشور خارج نشده و در داخلند.»

به گزارش نما به نقل از اعتماد: اسماعيل غنيان، از اقوام حامد صداقتي درباره آخرين وضعيت رسيدگي به اين ماجرا گفت: «هيچ چيز مشخص نيست اما برخي مسوولان به ما مي‌گويند كه آنان از كشور خارج نشده و در داخلند.»

غنيان با اشاره به آنچه از برخي مسوولان شنيده است، مي‌گويد: «گفته‌اند كه قرار است به زودي تيمي تكاوري تمام منطقه را بگردند تا آنان را بيابند؛ همچنين كنترل مرزها تشديد شده و چندين مرتبه گشت هوايي نيز در محل انجام شده. با تمام مسوولان پيگير اين پرونده در تماسيم اما هيچ كدام از دو خانواده اطلاعي از اين موضوع ندارند».

او درباره پيگيري‌هاي انجام شده در كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي نيز گفت: « آخرين ارتباط‌مان با اعضاي اين كميسيون مربوط به ديداري مي‌شود كه با آنان داشتيم اما پس از آن هيچ تماسي از سوي آنان با ما گرفته نشد. ما حتي نمي‌دانيم كه آيا اين افراد ربوده شده يا ناپديد شده‌اند،

هيچ تماسي از سوي اين دو جوان يا افرادي كه احتمال مي‌رود آنان را ربوده باشند با ما برقرار نشده اما با توجه به شنيده‌هاي ما از مسوولان اگر بحث ربودن آنان صحت داشته باشد به احتمال زياد اشرار داخلي دست به اين كار زده‌اند.

چندي پيش نيز خبري در برخي رسانه‌ها از قول معاون وزير كشور خواندم كه گفته بود به سرنخ‌ها و اطلاعاتي در اين خصوص رسيده‌اند اما زماني كه با برخي از آنان تماس گرفتيم به ما گفتند كه از بيان آن معذورند و بايد صبر كنيم تا تحقيقات انجام شود.»

۱۳۹۳/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...