نسخه چاپی

ارزیابی جامعه مدرسین از مذاكرات وین

عضو جامعه مدرسین یكی از مباحث مطروح در جلسه این تشكل را بررسی وضعیت فرهنگی دولت عنوان كرد و گفت: جامعه مدرسین همیشه در حال تذكر دادن به دولت و مجلس است و این تذكرات همواره موثر بوده است.

به گزارش نما، آیت‌الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با فارس درباره جلسه شب گذشته تشکل متبوعش اظهار داشت: ما در این جلسه درباره برخی چالش‌های داخلی و لزوم هماهنگی‌های بیشتر دراین زمینه‌ها صحبت کردیم تا گرفتاری‌های کشور بدون جنجال حل شود.

آیت‌الله ممدوحی با بیان اینکه در جلسه بحثی درخصوص انتخابات صورت نگرفت و با تاکید بر این نکته که انتخابات به دست مردم رقم می‌خورد افزود: در این جلسه بحث شد که یک عده ناهنجار می‌خواهند اختلاف افکنی کنند از این رو درباره افراط و تفریط‌ها صحبت کردیم.

عضو جامعه مدرسین در پاسخ به این سوال که آیا اعضا در خصوص مذاکرات ایران و 1+5 نظر خاصی داشتند یا خیر گفت: اعضا به مبهم بودن وضعیت مذاکرات اشاره داشتند که از این رو قضاوتی هم صورت نگرفت اما همه نگران هستند و امیدواریم که خداوند در این زمینه کمک کند.

وی یکی دیگر از مباحث مطروح در جلسه شب گذشته جامعه مدرسین را وضعیت فرهنگی دولت عنوان و تصریح کرد: جامعه مدرسین همیشه در حال تذکر دادن به ارکان مختلف از جمله دولت و مجلس است و این تذکرات همواره موثر بوده است.

۱۳۹۳/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...