نسخه چاپی

كادر فنی تیم ملی كشتی فرنگی ابقا شد

در حالیكه گفته می شد زمان همكاری كادر فنی جدید تیم ملی كشتی فرنگی پس از رقابتهای جام جهانی به پایان خواهد رسید، مدیر فنی تیم های ملی از ادامه همكاری این مربیان در رویدادهای پیش رو خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر؛ پس از کناره گیری محمد بنا و همکارانش از کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ، فدراسیون کشتی با توجه به شرایط حساس تیم ملی و میزبانی رقابتهای جام جهانی در تهران، ناصر نوربخش را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد. نوربخش نیز با توجه به سابقه حضورش در عرصه ملی ، این دعوت را پذیرفت و بلافاصله همکاری خود با سعید شیرزاد و اسفندریاری فر را به عنوان مربیان تیم ملی آغاز کرد.

در همان ابتدا گفته می شد که نوربخش و همکاران جدیدش تنها تا بعد از رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی در این مسئولیت حضور دارند و بعد از جام جهانی ممکن است نفرات دیگری سکان دار هدایت تیم ملی شوند. اما مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ایران نظر دیگری دارد و معتقد است کادر فنی فعلی همچنان در این سمت باقی خواهند ماند.

حسن بابک در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید این خبر افزود: کادر فنی تیم ملی همچنان ماندنی است. البته ما تا زمان برگزاری رقابتهای انتخابی که اواسط خرداد ماه برگزار می شود، هیچ اردویی نخواهیم داشت، اما نوربخش و همکارانش همچنان به عنوان اعضای کادر فنی باقی خواهند ماند.

وی در خصوص تقویت کادر فنی فعلی نیز گفت: محدودیت زمان و همچنین حساسیت های پیش از جام جهانی اجازه بررسی وضعیت دیگر مربیان را به ما نمی داد، اما مربیان دیگری نیز هستند که به جمع کادر فنی فعلی اضافه می شوند . مطمئنا با اضافه شدن مربیان جدید، کادر فنی نیز تقویت شده و ما می توانیم با امید و اطمینان خاطر بیشتری به رویدادهای مهم آینده فکر کنیم.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در خاتمه گفت: رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی را پیش رو داریم که طبیعتا کسب نتایج مطلوب در این رویدادهای مهم و بین المللی نیز برنامه ریزی و تلاش مضاعفی را می طلبد.

۱۳۹۳/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...