نسخه چاپی

التماس شبكه های ضدانقلاب: بچه دار نشوید!

عوامل و گرداندگان خارج نشین شبكه های ضدانقلاب، روز به روز بر حجم حملات رسانه ای خود علیه موضوع "افزایش جمعیت در ایران" می افزایند و هر یك تحلیل متفاوتی را در این خصوص ارائه می كنند.


عوامل و گرداندگان خارج نشین شبکه های ضدانقلاب، روز به روز بر حجم حملات رسانه ای خود علیه موضوع "افزایش جمعیت در ایران" می افزایند و هر یک تحلیل متفاوتی را در این خصوص ارائه می کنند.
شبکه "بی بی سی فارسی" با دعوت از شخصی به نام "شادی صدر" (محکوم دادگاه انقلاب) این موضوع را بررسی کرد و از زبان این کارشناس، دلنگرانی های خود را بیان نمود.
شادی صدر در این خصوص گفت: «در سال های گذشته رهبر ایران معمولا سالی یکبار در خصوص مسائل مربوط به زنان آن هم در روز زن سخن می گفت اما در این چند سال اخیر رهبر ایران درباره جایگاه زن در خانواده و اجتماع بیشتر سنخرانی می کند و نکاتی را گوشزد می کند که نشان از تغییر سیاست های کلی نظام به این مباحث است.»
وی افزود: «به نظر می رسد نگاه مسئولین ایران از مواضع کلی به زن به سیاست های جزئی و روشنی رسیده است و طرح افزایش جمعیت نیز یکی از همین سیاست ها می باشد.»
این فعال ضدانقلاب مدعی شد: «مسئولین جمهوری اسلامی می خواهند با افزایش جمعیت، زنان را از کار کردن و درس خواندن در بعضی از رشته ها محروم کنند.»
" سیاوش امانی" مجری شبکه "ایران آریایی" نیز با ترساندن مردم از افزایش جمعیت گفت: «جمهوری اسلامی می خواهد برای آینده خودش نیرو انسانی کافی داشته باشد. آن هم از نوع نیروهای منفی.»
وی با نشان دادن تصویری از خیل جوانان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس، افزود: «اگر شما ایرانیان فرزندان بیشتری داشته باشید تبدیل به همین نیروهای منفی خواهند شد. من خواهش می کنم که فرزند بیشتر تولید نکنید، چون هر فرزندی می تواند یک نیرو برای جمهوری اسلامی به حساب بیاید.»
"زینا تهرانی" دیگر مجری شبکه ایران آریایی نیز با توهین به ملت ایران و القاء نگرانی درخصوص طرح افزایش جمعیت گفت: «افراد ساده لوح می خواهند کاری کنند که فرزندان بیشتری داشته باشند. از قرار معلوم دولت ایران از واردات وسایلی که ضدبارداری بوده است، جلوگیری کرده و بازار سیاهی هم به وجود آمده است.»

۱۳۹۳/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...