نسخه چاپی

خشم نتانیاهوازدیدارعباس بااسرائیلی‌ ها

كانال دو تلویزیون اسرائیل، روز جمعه از دیدار «زیپی لیونی» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی با «محمود عباس» رئیس تشكیلات خودگران فلسطین در لندن خبر داد.

تلویزیون رژیم صهیونیستی از دیدار وزیر دادگستری این رژیم با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در لندن خبر داد و اعلام کرد که نخست‌وزیر این رژیم بشدت از انجام این دیدار عصبانی است.
به گزارش پایگاه خبری «القدس»، کانال دو تلویزیون اسرائیل، روز جمعه از دیدار «زیپی لیونی» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگران فلسطین در لندن خبر داد.

به گزارش فارس، این شبکه اسرائیلی، با بیان اینکه این اولین دیدار میان دو طرف فلسطینی و اسرائیلی پس از توافق آشتی ملی فلسطینی‌ها میان دو جنبش «فتح» و «حماس» است، اعلام کرد که این دیدار ممکن است سبب بحران‌های بسیاری در روابط سیاسی شود.

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی زمانی که از دیدار لیونی با محمود عباس آگاه شده، اظهار کرده است که از وزیر دادگستری خود (زیپی لیونی) بسیار عصبانی است.

در ادامه، کانال دو تلویزیون اسرائیل به دیدار «جان کری» وزیر خارجه آمریکا با محمود عباس در لندن اشاره کرد و افزود مسئولان آمریکایی گفته‌اند هیچ برنامه قبلی در خصوص این دیدارها نداشته‌اند.

۱۳۹۳/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...