نسخه چاپی

استعفای‌ یك مدیرفرهنگی در كمتر از ۵ ماه

پدرام پاك آیین مدیركل روابط عمومی وامور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با گذشت تنها ۵ ماه از انتصابش در این جایگاه، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش نما به نقل از جهان؛ گفته می‌شود این استعفا در پی تعدیل و جابجایی ۱۲ تن از نیروهای اداره کل روابط عمومی سازمان و در شرایطی رخ داده است که این تغییرات به هیچ وجه با وی هماهنگ نشده و پاک آیین در اعتراض به این رویه از سمت خود استعفا داده است.

در همین حال از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر می رسد که شهاب مرادی رئیس این سازمان ضمن پذیرش استعفای پاک آیین، مهدی محمدی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ و رییس فرهنگسرای سرو را به این سمت منصوب کرده است. مهدی محمدی پیش از این سردبیری سایت تهران سما را بر عهده داشته است.

همچنین پدرام پاک آیین نیز پیش از این مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

این سیزدهمین استعفا در سطح مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است که در مدت ۵ ماهی که از انتصاب شهاب مرادی به این سمت می گذرد انجام می شود.

پیش از این محمدعلی قندهاری نیا معاون فرهنگی، سید صادق پژمان معاون برنامه ریزی، زهرا اشرفی سرپرست معاونت فرهنگی، روح اله کاظمی زاده رئیس مرکز مشارکت های فرهنگی هنری، مهدی شوندی بخشی مدیر تولید محصولات این سازمان و مدیران مناطق ۳، ۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۲۰ و رییس فرهنگسرای رسانه از سمت خود استعفا داده بودند.

۱۳۹۳/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...