نسخه چاپی

در خواست 8 میلیاردی قلعه نویی

عکس خبري -در خواست 8 ميلياردي قلعه نويي

امیر جایی می رود كه مدیران هیچ دغدغه ای برای خرج كردن پول نداشته باشند. در اصفهان شاهد خرج بسیاری بودیم؛ رقمی در حدود 20 میلیارد تومان برای هر فصل كه امیر در اصفهان بود.

امیر قلعه نویی در مس کرمان!" این خبری بود که بلافاصله پس از به صدا در آمدن سوت پایان لیگ یازدهم در رسانه ها منتشر شد. امیر به زودی راهی کرمان می شود چه زود هم این سفر رنگ واقعیت به خود گرفت.

قلعه نویی ساکش را جمع کرد و 2 روز پس از پایان لیگ به دعوت رسمی داوری، مدیرعامل باشگاه مس کرمان راهی کویر شد.

آیا قلعه نویی دوباره با مس به توافق می رسد؟ او یک بار سابقه مربیگری در مس را در کارنامه دارد شاید این بار نیز امیر را در کرمان و روی نیمکت مس ببینیم. امیر به کرمان رفت و تصور می شد به دلیل وضعیت مالی رو به راه مس او با این تیم به توافق برسد.

این خاصیت همیشگی امیر قلعه نویی است که همواره با تیم هایی همکاری می کند که وضعیت مالی مطلوبی دارند. مربیگری در سپاهان و تراکتورسازی تبریز حاصل همین تفکر است.

امیر جایی می رود که مدیران هیچ دغدغه ای برای خرج کردن پول نداشته باشند. در اصفهان شاهد خرج بسیاری بودیم؛ رقمی در حدود 20 میلیارد تومان برای هر فصل که امیر در اصفهان بود. در تراکتورسازی تبریز نیز همین گونه بود. قلعه نویی آن قدر خرج روی دست مدیران تراکتورسازی گذاشت که در میانه های فصل اعلام شد باشگاه تراکتورسازی با کمبود بودجه رو به رو است. تراکتورسازی به خاطر جذب بازیکنان گران قیمت در نیم فصل وارد یک بحران اقتصادی لاینحل شد. اما این مشکلات حالا برای تراکتوری مانده که دیگر قلعه نویی را روی نیمکت خود نمی بیند. امیر تبریز را به مقصد کرمان ترک کرد تا دوباره همان بساط ریخت و پاش را فراهم کند اما این بار تیر او به سنگ خورد! او در جلسه ای که پشت درهای بسته با داوری مدیر عالم باشگاه مس کرمان برگزار کرد حرفی زد که باعث تعجب و دلخوری داوری شد. به نظرتان قلعه نویی چه حرفی به داوری زده است؟

باورش کمی سخت است اما صحت دارد! قلعه نویی در این جلسه به داوری می گوید که مبلغ 2 میلیارد و نیم برای خودش و دستیارانش می خواهد. او از داوری می خواهد که نیمی از این مبلغ قبل از شروع فصل پرداخت بشود تا وی بتواند با خیال راحت گزینه های مد نظرش را به کرمان ببرد.

این خواسته با موافقت داوری رو به رو شد هر چند که وی این مبلغ را با پیش بینی های هیات مدیره در تضاد می دید. با این حال داوری این پیشنهاد را قبول کرد اما امیر بعد از این خواسته ای را مطرح کرد که ناراحتی داوری را همراه داشت او به داوری گفته که باید مبلغ 8 میلیارد تومان به او بدهد تا بازیکنان مورد نظرش را جذب کند.

در واقع این پیشنهاد نقطه ای بود بر پایان مذاکرات دو طرف داوری به محض آنکه این پیشنهاد را شنید به قلعه نویی گفت :" چرا 8 میلیارد را به شما بدهیم؟ مگر خودمان بلد نیستیم بازیکن بگیریم و به آن ها پول بدهیم؟!"

قلعه نویی هم در جواب داوری می گوید فقط در شرایطی حاضر است به کرمان برود که خود مسئول خرید بازیکنان جدید باشد اما داوری همان جا مذاکرات را قطع و با قلعه نویی خداحافظی کرد. به نظر شما امیر قلعه نویی به چه دلیل خواستار 8 میلیارد تومان شده؟! مگر باشگاه خودش نمی تواند بازکین بگیرد؟! دلیل این کار کمی مشکوک است...

۱۳۹۱/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...