نسخه چاپی

ایجاد دانشگاه با 20 هزار تومان!

"شاید كمتر كسی فكر می كرد با مبلغ بیست هزار تومان در آن دوران بشود دانشگاه ایجاد كرد اما واحد مشهد با همین مبلغ كار خود را آغاز كرد و در حال حاضر 27 هزار دانشجو در واحد مشهد مشغول تحصیل هستند."

به گزارش نما به نقل از ایسنا، جملات فوق بخشی از سخنان عبدالمجید حلمی نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه درهیات امنای استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی است که در آستانه سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بیان می‌کند.

حلمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد به خوبی توانسته است علم و فرهنگ را در تمام نقاط کشور پراکنده کند، به آینده دانشگاه آزاد خوشبین است و آن را روشن و مثبت پیش‌بینی می‌کند .

او که سابقه ورودش به دانشگاه آزاد به سال 1361 برمی گردد، می گوید: البته یک سال و هفت ماه بخاطر یک سری مسائل از دانشگاه دور بودم اما از چهار ماه پیش با دعوت دکتر میرزاده همکاری خود را با دانشگاه از سر گرفته ام.

نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه در ارتباط با سالهای آغازین تاسیس دانشگاه عنوان می‌کند: در سال 1361 که دانشگاه آزاد تاسیس شد من هم در جلسه ای که دکتر جاسبی پیرامون مسائل دانشگاه برگزار کرده بودند حضور داشتم. در آن زمان یک چک به مبلغ 20 هزار تومان به استان خراسان اهدا شد که مسئولین بتواند واحد مشهد را تاسیس کنند. شاید کمتر کسی فکر می کرد با مبلغ بیست هزار تومان در آن دوران بشود دانشگاه ایجاد کرد اما واحد مشهد با همین مبلغ کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر 27 هزار دانشجو در واحد مشهد مشغول تحصیل هستند.

۱۳۹۳/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...