نسخه چاپی

رسوایی جدید برای خاخام‌های صهیونیست

خاخام‌های صهیونیست در تازه ترین رسوایی میلیون‌ها دلار دزدی كردند تا بار دیگر گوشه دیگری از فساد گسترده مالی و اداری سران رژیم اسرائیل در داخل و خارج از فلسطین اشغالی برملا شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، پایگاه خبری لبنان 24 درگزارش ویژه خود از شهر اشغالی قدس نوشت: شماری از خاخام‌های صهیونیست مظنون هستند که از سه نهاد خیریه مشهور صهیونیست‌ها در آمریکا میلیون‌ها دلار سرقت کرده‌اند.
بر اساس این گزارش، پرونده فساد جدیدی در سه جمعیت خیریه صهیونیست‌ها در آمریکا برملا شده است و براساس آن، یک خاخام بزرگ به همراه گروه دیگری از خاخام‌های تحت رهبری او در نیویورک به اتهام سرقت 12 میلیون دلار از پول‌های این سه جمعیت خیریه بازداشت شده‌اند.

پایگاه خبری لبنان 24 افزود: این پرونده "یک رسوایی بزرگ" توصیف شده است و سخن درباره سه جمعیت خیریه ای است که از زمان‌های طولانی کار می‌کرده و بسیار معتبر بوده‌اند و موفق شده‌اند هر سال صدها میلیون دلار کمک از بازرگانان یهودی و آمریکایی جمع آوری کنند.
برپایه این گزارش، یکی از متهمان خاخام شموئیل هیلر یکی از مهمترین شخصیت‌های یهودی در آمریکا است که مظنون به سرقت حداقل هشت میلیون دلار است. حسابرس سه جمعیت یاد شده نیز مظنون به سرقت 800 هزار دلار و همچنین مبالغ دیگری است که برای بازسازی خانه و یک فروشگاه برای همسرش هزینه شده است. مدیر کل یکی از این جمعیت‌ها اییرا کورمان است که مظنون به واریز صدها هزار دلار به حساب برخی افراد است و آنها بعدا دوباره این پول را به حساب او واریز کرده‌اند. دانطیل لانیادو بازرگان نیز متهم به سرقت یک میلیون دلار است.

به گفته منابع سران صهیونیست، خاخام هیلر اوایل ماه جاری میلادی در سایه محاکمه ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم اسرائیل به اتهام دریافت رشوه مالی و فساد مراسمی را برگزار کرده و در آن علیه فساد و مفسدان سخنرانی کرده بود و اکنون خود او متهم به سرقت اموالی چندین برابر اولمرت است. اولمرت به خاطر این فساد به شش سال زندان محکوم شد.

۱۳۹۳/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...