نسخه چاپی

حساب های مالی استقلال مسدود شد

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: مشكلات ما مالیاتی است كه باعث مسدود شدن حساب‌ها شده است.

سیدرضا سیف افجه‌ای در حاشیه جلسه هیئت مدیره استقلال گفت: جلسه هنوز به اتمام نرسیده است و آقایان گفتند که دوستان خبرنگار معطل هستند و اینجا هم فضای مناسبی نیست و به همین دلیل به من ماموریت دادند که پاسخگوی شما باشم.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اینکه بحث‌های اصلی ما صورت گرفته بود، گفت: بحث‌های اصلی که امروز مطرح شد در مورد موقعیت کنونی است که وقت زیادی برای جمع و جور شدن تیم و سرمربی نداریم. در ارتباط با انتخاب سرمربی هر 9 نفر از اعضای هیئت مدیره به اتفاق بدون کوچکترین شکی گفتند که سرمایه بزرگ استقلال را که آقای قلعه‌نویی است به عنوان گزینه نهایی و اصلی انتخاب کنیم و او سرمربی استقلال در فصل آینده خواهد بود. قلعه‌نویی تنها گزینه و گزینه قطعی ما است.

سخنگوی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی چشمش را عمل کرده و در جلسه آینده هیئت مدیره حضور خواهد داشت. کلیات قضایا توسط افشارزاده با او هماهنگ شده است. البته قلعه‌نویی قبلا اعلام کرده بود که تحولاتی ایجاد می‌کند. ما الان گزینه‌ای که 40 یا 50 درصد از قلعه‌نویی هم پایین‌تر باشد، نداریم. قرار شد قلعه‌نویی در آینده‌ای نزدیک به باشگاه بیاید و برنامه‌های خود و لیست بازیکنان مورد نظرش را ارائه دهد.

افجه‌ای در خصوص مطالبات بازیکنان خاطرنشان کرد: بازیکنان مطالباتی از قبل دارند که موضوع آن در جلسه هیئت مدیره امروز مطرح شد اما هنوز به بحث و تبادل نظر نهایی نرسیده‌ایم. وزارت ورزش بودجه‌ای را اعلام کرده و من اینجا اعلام می‌کنم که بازیکنان نگران نباشند. در مورد مطالبات هم قلعه‌نویی باید لیست بدهد و با توجه به شرایط سال گذشته مشخص کند که چقدر به هر بازیکن باید داده شود.

وی در خصوص موضوع اسپانسر و مشکلات پیرامون آن خاطرنشان کرد: مشکلات استقلال چیزی نیست، اسم اسپانسر در جلسه قبلی مطرح شد و اعضای هیئت مدیره فعلی از یک جمع خوب و هماهنگ هستند. 2 ورزشی در جمع‌مان وجود دارد، پورحیدری شناسنامه استقلال است و معینی هم یک ورزشی و علمی است. فکر نمی‌کنم مدیری در کشور با سابقه بالای 50 سال همانند افشارزاده داشته باشیم.

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا ضمانتی وجود دارد که این هیئت مدیره به مشکل برنخورد، گفت: وقتی هماهنگی وجود داشته باشد مشکلی هم نخواهد بود، اسپانسر 20 میلیارد تومان متعهد شده و شک نکنید ما از نظر پولی مشکلی نخواهیم داشت. بدهی‌هایی داریم که مربوط به چندین سال گذشته بوده و سعی می‌کنیم در مواردی تعامل کنیم و تخفیف‌هایی بگیریم که این بدهی‌ها کاهش یابد.

وی افزود: بحث حساب‌های شرکت موضوعی است که در جلسه مطرح شد. می‌دانید استقلال تیمی دولتی است و باید یک حساب دولتی داشته باشد. مشکلات ما مالیاتی است که باعث مسدود شدن حساب‌ها شده است. در جلسه مصوب شد افشارزاده پیگیری کند تا مشکل مسدود شدن حساب‌ها رفع شود.

افجه‌ای گفت: گزینه نهایی و قطعی ما با تمام آرا برای سرمربیگری استقلال قلعه‌نویی است، او باید لیست بدهد و ما در کنارش خواهیم بود. سرمربی استقلال در فصل آینده قطعا قلعه‌نویی است و فقط کارهای کاغذبازی باقی مانده است.

وی در خصوص ترک زودهنگام جلسه توسط نجف‌نژاد گفت: او جلسه‌ای با وزارت اقتصاد داشت و مجبور به ترک جلسه شد.

۱۳۹۳/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...