نسخه چاپی

زمان‎خصوصی‎سازی‎سرخابی‌هااعلام‌شد

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان این كه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دغدغه‌ای در مورد بیش از 80 درصد مسائل مالی‌شان ندارند، گفت كه وزرارت ورزش طبق قانون موظف به واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی است كه ان‌شاءالله این امر فصل آینده انجام می‌شود.

امیررضا خادم در مورد تکلیف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای انجام نقل‌وانتقالات با توجه به مسدود بودن حساب‌هایشان گفت: این سوال را باید از هیات مدیره منتخب استقلال و پرسپولیس پرسید چون ما مسائل مالی آنها را حل کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به دنبال این هستیم که سازوکار و چارچوب‌های حقوقی حل شود. اکنون این دو باشگاه در بیش از 80 درصد مسائل مالی دیگر دغدغه‌ای ندارند. اگر قرار باشد در مورد حساب‌های بانکی، انتخاب بازیکن، مربی و کادرشان هم ما نظر بدهیم پس دیگر چرا هیات مدیره انتخاب کردیم؟ طبیعتا باید این موارد را خودشان حل کنند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد این که آیا وزارت ورزش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را واگذار یا اداره می‌کند، گفت: براساس تفاهمی که با سازمان خصوصی سازی و وزارت اقتصاد انجام دادیم کار اجرایی باشگاه‌ها دست ماست و برای خصوصی سازی باید شرایط فراهم شود. طبق قانون موظف به واگذاری هستیم. این مسیر را آغاز کرده‌ایم و این موضوع داخلی به هیات مدیره باشگاه‌ها ندارد.

وی افزود: با توجه به چارچوب قراردادی که با اسپانسرها و حامیان مالی بسته‌ایم، خصوصی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به این فصل از لیگ برتر نمی‌رسد و ان‌شاءالله برای فصل بعد این کار انجام می‌شود.

۱۳۹۳/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...