نسخه چاپی

فضلی:جنگ بین مسلمانان توطئه دشمن است

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینكه عدم توفیق فلسطینیان در آزادسازی بلندی‌های جولان، عدم اتحاد آنان است، گفت: جنگ امروز مسلمانان منطقه تفرقه‌افكنی و توطئه استكبار است.

به گزارش نما، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین به دعوت بسیج دانشجویی دانشکده پردیس علوم دانشگاه تهران در سومین یادواره شهدای پردیس دانشکده علوم دانشگاه تهران حضور یافت.

وی در ابتدای سخنان خود با تشریح قسمتی از وقایع فتح خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس گفت: در آن شرایط سخت و دشوار که دشمن بعثی سخت‌ترین موانع را برای جلوگیری از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایجاد کرده بود ما توانستیم به یاری خداوند و اتحاد مردم آن روزهای سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سردار فضلی ادامه داد: بزرگترین عملیات جنگ تحمیلی از نظر وسعت عملیات بیت‌المقدس بود که ما در آن عملیات توانستیم با تبعیت از ولی امر خود حماسه فتح خرمشهر را بیافرینیم. فتحی که امام خمینی پیرامون آن فرمودند فتح خرمشهر، فتح خاک نیست، فتح ارزش‌های اسلامی است و ایشان در همان روزها نوید بیداری اسلامی را سر دادند.

این جانباز 8 سال جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: حاصل این پیروزی‌ها و دستاوردها بصیرت خانواده شهدا و فداکاری رزمندگان اسلام بود. شما مشاهده می‌کنید که بلندی‌های جولان چند سالی است که دست رژیم صهیونیستی است و فلسطینی‌ها برای آزادی آن هیچ توفیقی به دست نیاوردند. این به خاطر نبود اتحاد بین آنان و نبود فردی است که بتواند آنان را در کنار یکدیگر متحد کند.

سردار فضلی با اشاره به رویدادهای رخداده در منطقه گفت: روزگاری یکی از بدل‌های صدام در جمع فرماندهان که نگران پیشروی ایرانی‌ها به خاک عراق بودند، گفت: نیمی از ارتش ما شیعه و تمامی نیروهای ایران نیز شیعه هستند پس بگذارید اینها یکدیگر را بکشند تا ما از دست شیعیان راحت شویم.

وی افزود: جنگ امروز در میان مسلمین نیز در کشورهای منطقه توطئه استکبار است که در راستای همان هدف اصلی آنان که تفرقه‌افکنی است، قرار دارد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطر نشان کرد: بسیاری از جوانان این کشور خون خود را برای انقلاب و نظام اسلامی دادند ما نیز باید تلاش کنیم تا از دستاوردهای آنان پاسداری کنیم و فرهنگ آنان را ترویج دهیم.

منبع: فارس

۱۳۹۳/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...